Zoekfilters
Resultaten (8)
Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3 (e-book)
2015 || E-book via Bookshelf || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.
maandag verzonden
Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management - werkboek / Druk 8
2015 || Paperback || Jos Marcus e.a. || Noordhoff || ook als eBook
Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management bestaat uit drie delen die een duidelijke visie op het vakgebied weergeven, namelijk: van buiten naar binnen organisaties kijken. Deze drie delen zijn 'Omgeving en organisatie', 'Mensen en organisatie' en 'Structuur en organisatie'. Het boek is geschikt voor alle hbo-opleidingen die een inleiding verzorgen op het gebied van organisatie en management. Van dit boek is ook een Engelstalige editie verkrijgbaar: Management and Organisat...
maandag verzonden
Introductie ondernemingsplan & financiele besturing / Druk 3
2015 || Paperback || André Heezen || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit boek richt zich op studenten van alle opleidingen in het hoger onderwijs waar Bedrijfseconomie een vak is. Het brengt studenten theoretische kennis over bedrijfseconomie bij aan de hand van het opstellen van een ondernemingsplan. De gegevens die hierbij gebruikt worden, zijn afkomstig van een 'echt' jong bedrijf. De oprichters lichten toe hoe ze de start van hun onderneming hebben aangepakt en de bankmedewerker geeft aan wat de financieringsmogelijkheden zijn. Zo komen alle relevante basi...
Strategie en Management / Druk 2 (e-book)
2015 || E-book via Bookshelf || Hans Veldman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.
maandag verzonden
Management: Oriëntatie en inleiding / Druk 3
2015 || Paperback || Doede Keuning e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Management, oriëntatie en inleidingbiedt een overzicht van de belangrijkste thema's binnen het vakgebied management en organisatie, zonder daarbij naar volledigheid en diepgang te streven. De uitgave is daardoor zeer bruikbaar als inleiding op het vak Management en Organisatie.
Making a business plan / Druk 3 (e-book)
2015 || E-book via Bookshelf || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar
Today's educational regime requires that a student develops entrepreneurial qualities during her studies. Making a Business Plan offers a solid and coherent step-by-step approach to writing a business plan. This book contains two kinds of assignments: activities and extra assignments. The reader is encouraged to carry out the activities in order to complete a business plan for a new company. The extra assignments help to provide a better understanding of the reality of starting a new business...
Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management - werkboek / Druk 8 (e-book)
2015 || E-book via Bookshelf || Jos Marcus e.a. || Noordhoff
Een praktijkgerichte benadering van organisatie en management bestaat uit drie delen die een duidelijke visie op het vakgebied weergeven, namelijk: van buiten naar binnen organisaties kijken. Deze drie delen zijn 'Omgeving en organisatie', 'Mensen en organisatie' en 'Structuur en organisatie'. Het boek is geschikt voor alle hbo-opleidingen die een inleiding verzorgen op het gebied van organisatie en management. Van dit boek is ook een Engelstalige editie verkrijgbaar: Management and Organi...
maandag verzonden
Strategie en Management / Druk 2
2015 || Paperback || Hans Veldman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het vakgebied strategisch management heeft betrekking op de vraag hoe een organisatie bepaalde doelen kan bereiken. Strategie en management laat studenten kennismaken met dit vakgebied en behandelt de verkenning, bepaling, formulering, realisatie en het onderhouden van een strategie.