Resultaten (5)
maandag verzonden
Marketing
de nieuwe principes
2014 || Hardcover || Steven van Belleghem || Lannoo
Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam ...
maandag verzonden
De conversation manager 2013 / Druk 14
de kracht van de hedendaagse consument / het einde van de traditionele adverteerder
2018 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van
?De voorbije jaren is het internet ge
maandag verzonden
When digital becomes human
klantenrelaties in transformatie
2023 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes ...
maandag verzonden
De Conversation Company
gebruik de feedback van je klanten nu ook echt
2012 || Hardcover || Steven van Belleghem || Van Duuren Media
?Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De wereld is de voorbije jaren structureel veranderd. Dat zal niemand nog betwisten. Veel bedrijven hebben ondertussen hun eerste stappen in de wereld van de sociale media gezet. Toch slagen ze er nog niet in om hun conversatiepotentieel volledig te benutten.Conversation Manager Steven Van Belleghem reikt een handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot...
maandag verzonden
De ruwe diamant
2023 || Paperback || Steven van Belleghem || Duuren Media, Van || met inkijkexemplaar
Heel veel bedrijven hebben de intentie om klantgericht te zijn, maar slechts weinige slagen erin om de klant écht gelukkig te maken. Hun producten zijn niet onderscheidend genoeg, de leidinggevende is niet echt betrokken en kan dat dus ook niet overbrengen op de medewerkers, of ze hebben geen beloningssysteem dat motiverend werkt voor de klantenbeleving.
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisa...