Resultaten (3)
maandag verzonden
A diamond in the rough
Over a 100 specific tips to build a strong customer culture
2023 || Paperback || Steven Van Belleghem || Terra - Lannoo, Uitgeverij
Radiate optimism, positivity and energy.
Be loyal to your customers (& they will be loyal to you).
Never forget to ask what you can do for your customer. While many companies intend to be customer-oriented, only a few succeed in truly satisfying the customer. The key to success is building a customer centric culture: a culture where management and staff know how to make customers feel valued. Within these organisations, everyone is fully aware of their responsibilities to customers. As a ...
maandag verzonden
Customers the day after tomorrow
Hoe in een wereld van AI, bots en automatisering
2017 || Hardcover || Steven Van Belleghem || Lannoo || met inkijkexemplaar
We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiƫle intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieƫn.
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest bril...
maandag verzonden
The offer you can't refuse
Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service?
2020 || Hardcover || Steven Van Belleghem || Lannoo