Resultaten (4)
Marketing: An Introduction / 15th Global Edition (e-book)
2022 || E-book via Bookshelf || Gary Armstrong e.a. || Pearson
Marketing: An Introduction shows you how creating and capturing customer value drives effective marketing strategies. The text reflects major trends and shifting forces that impact marketing in this digital age of customer value, engagement and relationships. This in turn gives you a richer understanding of basic marketing concepts, strategies and practices.
The 15th Edition features updated and deeply developed chapter-opening vignettes, Marketing at Work highlights, company cases ...
Principes van marketing zonder MyLab / Druk 8 (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat ver...
Marketing, de essentie zonder MyLab / Druk 15 (e-book)
2023 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.
Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebbe...
Marketing, de essentie, 14e editie (e-book)
2019 || E-book via Bookshelf || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V.
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Aan de basis hiervan liggen het doorgronden van de behoeften en wensen van de klant, het besluit welke deelmarkten de organisatie het best kan bedienen, en de ontwikkeling van waardeproposities waarmee de organisatie klanten aan zich kan binden, ze kan behouden en groei kan realiseren....