Resultaten (3)
maandag verzonden
De CX Travel Guide / Druk 2 (Heruitgave)
Avontuurlijk handboek om aan de slag te gaan met customer experience
2024 || Hardcover || Nienke Bloem e.a. || Eburon
ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de slag met customer experience (CX) door te starten met denken, delen of doen? Welk pad naar succes hoort daarbij? Wie zijn jouw klanten en wat kun je doen om collega’s net zo enthousi...
maandag verzonden
CX is a pilgrimage
50 strategies to spice up your leadership
2022 || Paperback || Nienke Bloem || Flora et Labora
How to spice up your leadership?
That is what this book is all about. In 2021, Nienke decided to spice up her life and found the magical connection between Customer Experience, pilgrimage, and leadership. She walked 1,000 kilometers on the Via Francigena, a pilgrim’s path in Italy. Her backpack was her only company, and she had good and bad days. Conquered rain, sun, hail and wild boar. No mountain was too high, no valley too low. She just kept walking with a smile on her face and often in h...
De CX Travel Guide (e-book)
2020 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Nienke Bloem e.a. || Eburon
De CX Travel Guide helpt je aan de slag te gaan met customer experience (CX). Deze reisgids door de wereld van klantbeleving bevat onder andere adviezen van achttien CX-managers, werkzaam bij onder andere Aegon, Rijksmuseum, Lush en Kamer van Koophandel. Ze helpen je valkuilen te vermijden en leren je hoe je jouw organisatie door een CX-bril kan bekijken.