Resultaten (5)
E-commerce & E-business / Druk 2 (e-book)
2020 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Gedegen kennismaking met e-business en e-commerce;
- koppelt modellen en onderzoeksresultaten aan de dagelijkse praktijk;
- nieuwe editie met meer aandacht voor e-commerce en online klantwerving.
E-commerce & E-business zijn in een stroomversnelling geraakt door de technologische evolutie. Deze maakt het mogelijk goederen en diensten efficiënter samen te stellen en te verkopen mits organisatie- en businessmodellen hierop worden aangepast. E-commerce & E-business bes...
Basisboek online marketing / Druk 5 (e-book)
Van strategie tot conversie
2024 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo.
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Digitale technologieën maken het steeds beter mogelijk ruil- ervarings- en betrokkenhei...
Social Media Management (e-book)
vanuit commercieel perspectief
2017 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is daarom zeer belangrijk voor organisaties om een effectieve social media-strategie te hebben. Het nieuwe boek Social Media Management reikt je de kennis en vaardigheden aan om succesvolle plannen te ontwikkelen voor bedrijven.
Waarom kiezen voor Social Media Ma...
Grondslagen van de marketing / Druk 10 (e-book)
2021 || E-book via Bookshelf || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing;
- toegankelijk en volledig, veel praktijkvoorbeelden;
- aandacht voor actuele marketing onderwerpen.
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen. Ze leren hoe ze creatieve ideeën en de juiste klantgerichte houding ontwikkelen voor een uitdagend, commerc...
Basisboek Online Marketing / Druk 4 (e-book)
Van strategie tot conversie
2021 || E-book via Bookshelf || Marjolein Visser e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar
- Behandelt het volledige online marketingproces;
- geschreven door meer dan twintig topspecialisten;
- meest gebruikte boek voor online marketing in het hbo!
Basisboek Online Marketing is hét standaardwerk voor het vakgebied online marketing. Het boek maakt studenten wegwijs in de theorie achter online marketing, maar ook in de technieken en media. Kortom, het volledige marketingproces!
Het boek gaat van start met het kernprocesmodel en belicht vervolgens de strategische aspecten van online...