Zoekfilters

NUR
Pedagogiek (2)

Resultaten (3)

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Ik zie het anders

Omgaan met richtingsmoeilijkheden en spiegelen bij kinderen

2024 || Paperback || Marc Litière || Lannoo

Wat als je kind consequent van 'tak' een 'kat' maakt en de s blijft spiegelen? Of sommen altijd van rechts naar links oplost, in plaats van omgekeerd? Ieder kind maakt al eens een fout. Maar als je kind voortdurend moeilijkheden heeft met richtingen en letters en cijfers blijft spiegelen, is er misschien meer aan de hand. In dit overzichtelijke boek helpt Marc Litière ouders en leerkrachten om deze moeilijkheden tijdig op te merken. Hij legt uit hoe ze ontstaan en hoe je op een positieve man...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Ik kan dat niet! zegt mijn kind

Omgaan met faalangst bij kinderen

2024 || Paperback || Marc Litière || Lannoo

'Ik kan dat niet!' 'Ik durf dat niet!' 'Ik wil dat niet!'

Het zijn woorden die alle kinderen wel eens in de mond nemen. Vaak hebben dergelijke uitspraken een signaalfunctie. Ze kunnen erop wijzen dat je kind faalangst heeft, of andere problemen op school. Je kunt maar beter niet antwoorden met ontwijkende dooddoeners als 'Die angst groeit er wel uit', of: 'Ik was vroeger ook zo'. In dit veelgebruikte boek laat Marc Litière zien hoe je beter kunt kijken en luisteren naar je kind en zo de oorz...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Als fijne motoriek moeilijk gaat

Handleiding voor het begeleiden van kinderen

2024 || Paperback || Marc Litière e.a. || Lannoo Campus

Dit boek biedt een diepgaande kijk op het belang van fijne motoriek bij kinderen. Het verklaart niet alleen wat fijne motoriek inhoudt, maar bevat ook praktische oplossingen voor kinderen die moeite hebben met tekenen, puzzelen of schrijven. Aan de hand van stappenplannen, oefeningen, gedichten en citaten krijgen ouders en leerkrachten handvatten om fijne motoriek aan te pakken, en te weten wanneer externe hulp nodig is. Zo is het boek zowel informatief als interactief.