Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenResultaten (3)
maandag verzonden
Hoezo PGO? / Deelnemershandleiding voor de opleidingen Zorg & Welzijn in het MBO (Kwalificatieniveau 3 en 4) / druk 2
2011 || Paperback || M.A.F. Dekkers e.a. || Metis Onderwijsadvies B.V.
Studentenhandleiding voor de gezondheidszorg- en welzijns opleidingen in het MBO Deze gehele nieuwe uitgave met illustraties biedt studenten de nodige ondersteuning bij het werken met probleemgestuurd onderwijs (PGO). In deze handleiding kunnen studenten antwoorden vinden op vragen als: wat is PGO, hoe zit het nu precies met de vakken, wat is de negensprong, wat zijn taken, wat is een procesbegeleidergroep en wat is mijn rol daarin. Het boek is in duidelijke studententaal geschreven en wordt ...
maandag verzonden
Hoezo PGO? / Deelnemershandleiding voor de opleidingen techniek in het MBO (kwalificatieniveau 3 en 4) / druk 2
2011 || Paperback || M.A.F. Dekkers e.a. || Metis Onderwijsadvies B.V.
Studentenhandleiding voor de technische opleidingen in het MBO Deze gehele nieuwe uitgave met illustraties biedt studenten de nodige ondersteuning bij het werken met probleemgestuurd onderwijs (PGO). In deze handleiding kunnen studenten antwoorden vinden op vragen als: wat is PGO, hoe zit het nu precies met de vakken, wat is de negensprong, wat zijn taken, wat is een procesbegeleidergroep en wat is mijn rol daarin. Het boek is in duidelijke studententaal geschreven en wordt momenteel gebruikt...
maandag verzonden
Aan de slag met onderwijsteams / druk 1
een praktische boek over de succesfactoren van onderwijsteams in competentiegericht beroepsonderwijs
2011 || Paperback || M.A.F. Dekkers e.a. || Dekkers, Onderwijs Adviserings Buro
Dit boek onderscheidt zich van andere boeken over teams doordat het de invoering van competentiegericht leren in het beroepsonderwijs als uitgangspunt neemt voor teamontwikkeling. Competentiegericht onderwijs stelt specifieke eisen aan teamontwikkeling waarbij ons inziens de uitgangspunten van het onderwijs ook in de onderwijsorganisatie via onderwijsteams tot uitdrukking moeten komen. Daarbij hanteren we een breed perspectief op onderwijsteams waarbij we zowel het werken als het leren en inn...