Zoekfilters
Resultaten (7)
maandag verzonden
Pitch - Evenementen organiseren
2015 || Paperback || Kees Benschop || Boom
Evenementen organiseren behandelt de stof zoals omschreven in kerntaak
P2-K1Organiseert evenementen uit het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Ook bereidt dit boek voor op de examenstof zoals
omschreven in de SPL/ECABO toetsmatrijs M5 Evenementeninstrumentarium en
veiligheidsvoorschriften. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma.
Pitch
Pitch is een methode voor commerciële ople...
Pitch Evenementen organiseren / Druk 2 (02.01)
Practicx + extra training met feedback
2021 || Paperback || Kees Benschop || Boom
Bij het organiseren van een evenement komt veel kijken. Om een evenement te laten slagen moet je o.a. projectmatig kunnen werken, goed communiceren en de logistiek en veiligheid in acht nemen. In deze uitgave komt alles aan bod wat nodig is voor deze organisatie.
Evenementen organiseren sluit aan op het kwalificatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Ook bereidt dit boek voor op de examenstof SPL/ECABO toetsmatrijs M5 Evenementeninstrumentarium en veiligheidsvoorschriften. Het bo...
maandag verzonden
Scoren.info Marketingcommunicatie
|| Kees Benschop || Edu'Actief
Het basisbronnenboek Marketingcommunicatie vormt samen met de boeken Marketing, Het verkooptraject en Financieel management 1 van de methode Scoren.info de basis voor de opleiding Medewerker marketing en communicatie op niveau 4. Hieronder vallen de uitstromen Marketingmedewerker, Assistent communicatiemedewerker en Medewerker evenementenorganisatie. In dit boek komen verschillende onderwerpen aan bod, zoals marketing- en communicatieplannen, marketing- en communicatie-instrumenten, projectma...
maandag verzonden
Pitch - Marketingplanning
2014 || Paperback || Kees Benschop || Boom
Marketingplanning bereidt voor op de examen stof zoals omschreven in de SPL/
ECABO-toetsmatrijs Marketingbeleid en -planning. Het boek legt, samen met de rest van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma. Om de stof beter tot leven te kunnen brengen is er een voorbeeldcase van een marketingplan beschikbaar (op www.PracticX.nl), met bij behorende verwerkingsopdrachten. Deze case is verweven met het boek, maar is naar keuze toe te passen. Daa...
maandag verzonden
Scoren.info Marketing
|| Kees Benschop || Edu'Actief
Het basisbronnenboek Marketing vormt samen met de boeken Marketingcommunicatie, Het verkooptraject en Financieel management 1 van de methode Scoren.info de basis voor de opleiding Medewerker marketing en communicatie op niveau 4. Hieronder vallen de uitstromen Marketingmedewerker, Assistent communicatiemedewerker en Medewerker evenementenorganisatie. In het boek Marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals het marktonderzoek, het marketingplan, marktinstrumenten, het marketingplann...
maandag verzonden
Alles voor NIMA A / Druk 1
2019 || Hardcover || Kees Benschop || Boom
In Alles voor NIMA A. Marketing vind je alle informatie om de volgende NIMA-examens te halen: basiskennis Marketing, basiskennis Online Marketing, A1 Marketing en A2 Marketing.
De modules vormen samen de basis voor het vakgebied marketing. Door de toegankelijke schrijfwijze, de heldere indeling, het vaktermenregister en de duidelijke context bij abstracte thema’s is het makkelijk om de theorie te onthouden en te verwerken. Zo kun je je optimaal voorbereiden op de examens en een goede start ...
maandag verzonden
Pitch Marketing: de harde cijfers / Druk 2
de harde cijfers
2019 || Paperback || Kees Benschop || Boom
Communicatie dekt de kerntaken B1-K2 en P1-K2 van het kwalificatiedossier Marketing, Communicatie en Evenementen, plus een deel van kerntaak B1-K1. Ook bereidt dit boek voor op het SPL/ECABO-examen Communicatie. Het boek legt, samen met de andere titels van deze methode, ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het Nima A diploma.
Pitch is een methode voor commerciële opleidingen in het mbo. Bij het ontwikkelen stonden overzichtelijkheid en begrijpelijkheid voorop: rustig...