Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Verschijningsjaar
2022 (2)

Resultaten (3)

27,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Psychology of Influence

Theory, Research and Practice

2016 || Paperback || Joop van der Pligt || Taylor & Francis

Whether it's our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how these preferences and behaviours are influenced and affected by the messages we receive in daily life. From consumer choices to political, lifestyle and financial decisions, the book examines how and why we may be influenced by a range of sources, from written text and television to social media and interp...

34,50
Direct beschikbaar
+
Bestel

Overreden en verleiden, 1e herziene editie (e-book)

de psychologie van beïnvloeding

2022 || E-book via Bookshelf || Joop van der Pligt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Als je mensen wilt overtuigen kom je een heel eind met goede argumenten. Toch is dat vaak niet voldoende: veel mensen roken, drinken te veel, bewegen te weinig, rijden te hard, of eten fastfood terwijl ze weten dat dit ongezond is. Daarnaast kopen mensen vaak spullen die ze niet echt nodig hebben en stemmen ze op partijen zonder de verkiezingsprogramma’s te lezen. Waarop baseren mensen dán hun keuzes? Waar wordt hun gedrag dan wél door beïnvloed? Deze uitgave gaat over alle verschille...

47,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,55
+
Bestel

Overreden en verleiden / Druk 1 Herziene editie

de psychologie van beïnvloeding

2022 || Paperback || Joop van der Pligt e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Als je mensen wilt overtuigen kom je een heel eind met goede argumenten. Toch is dat vaak niet voldoende: veel mensen roken, drinken te veel, bewegen te weinig, rijden te hard, of eten fastfood terwijl ze weten dat dit ongezond is. Daarnaast kopen mensen vaak spullen die ze niet echt nodig hebben en stemmen ze op partijen zonder de verkiezingsprogramma’s te lezen. Waarop baseren mensen dán hun keuzes? Waar wordt hun gedrag dan wél door beïnvloed? Deze uitgave gaat over alle verschillende...