Zoekfilters

Verschijningsvorm
E-book via Bookshelf (2)
Verschijningsjaar
2017 (2)

Resultaten (3)

42,95
Direct beschikbaar
+
Bestel

Zo communiceer je mondeling (e-book)

2018 || E-book via Bookshelf || Wiljan Smit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Behandelt zowel de mondelinge beroeps- als basisvaardigheden;

studenten maken zich de vaardigheden eigen door te doen;

ontwikkeld door ervaren docenten in het hoger beroepsonderwijs.

Aankomende professionals moeten niet alleen vakbekwaam zijn, maar ook hun kennis goed over kunnen brengen. Vaardig (leren) communiceren is daarom een belangrijk onderdeel van iedere hbo-opleiding. Deze nieuwe uitgave, Zo communiceer je mondeling, onderscheidt zich van andere uitgaven door ...

66,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 63,18
+
Bestel

Professionele bedrijfscommunicatie / Druk 7

handboek voor tekstschrijvers

2017 || Paperback || Herman Frijlink e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Professionele bedrijfscommunicatie is het standaardwerk voor studenten en (aankomende) professionals. Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media.

Waarom kiezen voor Professionele bedrijfscommunicatie?

* Behandelt de meest voorkomende vormen van bedrijfscommunicatie;

* door de modulaire opzet kan naar behoefte uit de tekstsoorten worden gekozen;

* geschreven door auteurs met jar...

53,96
Direct beschikbaar
+
Bestel

Professionele bedrijfscommunicatie / Druk 7 (e-book)

handboek voor tekstschrijvers

2017 || E-book via Bookshelf || Herman Frijlink e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar

Professionele bedrijfscommunicatie is het standaardwerk voor studenten en (aankomende) professionals. Alle vormen van bedrijfscommunicatie komen aan bod: van direct mail tot jaarverslag, van persbericht tot ghostwriting, tot het effectieve gebruik van nieuwe media.

Waarom kiezen voor Professionele bedrijfscommunicatie?

* Behandelt de meest voorkomende vormen van bedrijfscommunicatie;

* door de modulaire opzet kan naar behoefte uit de tekstsoorten worden gekozen;

* ...