Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Resultaten (3)

49,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

29,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,45
+
Bestel

Poster Waardepropositie Canvas/Poster The Value Proposition Canvas

Koker met 5 posters op A0-formaat/Carton roll with 5 A0 posters

2016 || Poster || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet

Poster Waardepropositie CanvasHet Waardepropositie Canvas op één pagina (A0-formaat). Unieke visuele tool om bestaande waardeproposities (de producten en diensten die je aanbiedt) overzichtelijk weer te geven, of nieuwe waardeproposities te creëren en te testen. Het Waardepropositie Canvas is een verdieping van het Business Model Canvas. Het wordt volledig uitgelegd in het boek Waarde Propositie Ontwerp.Poster The Value Proposition CanvasThe Value Proposition Canvas on one page (A0 format)...

55,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 53,11
+
Bestel

Waarde propositie ontwerp / Druk 1

2020 || Hardcover || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet

Gebonden, hardcover editie.

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas...