Zoekfilters

Verschijningsjaar
2013 (4)
2012 (3)

Resultaten (9)

93,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 88,59
+
Bestel

Onderzoekstypen in de communicatiewetenschap / druk Heruitgave

2012 || Paperback || Fred Wester e.a. || Adformatie Groep

De moderne westerse 'informatiemaatschappij' kan niet

zonder massamedia. De technische, economische en

politieke veranderingen van de laatste decennia hebben

geleid tot ingrijpende wijzigingen in de communicatieinfrastructuur,

waarvan de opkomst van het internet de

meest opvallende is. Daardoor is de positie van media als

bijvoorbeeld dagbladen en tijdschriften sterk veranderd.

Ook de rol van televisie is aan veranderingen onderhevig.

In de communicatiewetenschap bestudeert men de plaats,

rol en funct...

32,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 31,30
+
Bestel

Van medewerkers naar medemerkers / druk Heruitgave

internal branding in de praktijk

2012 || Paperback || Saskia Barendse-Schijvens || Adformatie Groep

Van MedeWerkers naar MedeMerkers

Klanten baseren de keuze tussen merk A en merk B vooral op hun

ervaringen.

Een bedrijf dat zegt de goedkoopste te zijn, mag niet duurder

uit de bus komen dan de concurrent. Een bedrijf dat beweert glashelder

te zijn, mag zich nooit verstoppen achter ingewikkelde regels en voorwaarden.

In het ideale geval wordt het imago van een bedrijf van binnenuit gevormd,

en niet andersom. Medewerkers handelen in overeenstemming met je

merkwaarden. Bewust en onbewust. Elke ervaring...

32,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Communicatie memo Accountability (Heruitgave)

2013 || Paperback || Cathelijne Janssen || Adformatie Groep

Dit memo is bedoeld als handreiking voor communicatieprofessionals

die met accountability van communicatie aan de

slag willen gaan in hun organisatie. De inzichten op het gebied

van accountability van communicatie hebben zich ontwikkeld in

de afgelopen jaren. Er is meer aandacht voor de context van de

organisatie en ook de wetenschappelijke inzichten op het gebied

van accountability dragen meer en meer bij aan de discussie over

en de toepassing ervan in de praktijk. Vanuit deze achtergrond

wo...

58,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,34
+
Bestel

Vormgeving in communicatie / druk Heruitgave

2013 || Paperback || C. Coolsma e.a. || Adformatie Groep

Vormgeving speelt in communicatie een steeds belangrijker rol. Het overstelpende aanbod van informatie dwingt de ontvanger snel te selecteren, en dat doet hij vaak allereerst op het uiterlijk van communicatie-uitingen. Ook televisie en internet, met hun nadruk op het visuele, maken dat beelden en daarmee vormgeving belangrijke communicatiemedia zijn geworden. Inzicht in vormgeving - of het nu gaat om een complete huisstijl, een website, een folder of een brochure - is daarom noodzaak geworden...

51,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 48,93
+
Bestel

Professioneel verkopen / druk Heruitgave

2014 || Paperback || H.E. Wijnberg e.a. || Adformatie Groep

Verkoop en het functioneren van de verkoopafdeling staat de laatste jaren sterk in de belangstelling. De tijd dat verkoop wordt beschouwt als een techniekje binnen marketing is voorbij.Professioneel verkopen geeft een beeld van de complete verkoopfunctie. Het komt daarmee tegemoet aan een groeiende behoefte. Onderwerpen als gespreksvoering, afsluiten van orders en klachtenbehandeling komen aan de orde. Maar ook onderwerpen als de organisatie van de verkoop afdeling, verkoopplanning en budgett...

32,50
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 30,88
+
Bestel

Een prijsvraag als communicatiemiddel / druk 1

2013 || Paperback || Marten Waardenburg || Adformatie Groep

PRIJSVRAAG ALS COMMUNICATIEMIDDEL

Nederlanders zijn gek op het spelen van spelletjes en doen graag mee aan prijsvragen en wedstrijden. Zij willen graag iets winnen, van een geldprijs tot de eer om ergens de beste in te zijn. Om iets te winnen zijn mensen graag bereid een tegenprestatie te leveren. In de vorm van een financiële bijdrage (een lot kopen, een product kopen om mee te mogen doen) of het leveren van een prestatie (van het oplossen van een puzzel tot het bedenken van een slagzin of h...

20,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,24
+
Bestel

Wat doen we nou wel en wat doen we nou niet (meer)?

hoe focus aan te brengen in interne communicatie die bijdraagt aan de organisatiedoelen

2014 || Paperback || Ilse van Ravenstein || Adformatie Groep

Er bestaan heel veel overtuigingen over waar interne communicatie over gaat, over wat de meest effectieve interventies of strategieën zijn. Over welke rollen de communicatieprofessional moet spelen. Vaak zijn die overtuigingen gekleurd door de voorkeuren van een auteur, een adviseur, een manager of een medewerker en beïnvloed door de ervaringen die hij in een specifieke organisatiecontext heeft opgedaan.

De vraag blijft: Waar draait het in jouw organisatie om? Waar is de kwaliteit van de in...

58,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 55,34
+
Bestel

Corporate reputatiemanagement / Communicatie dossier 25 / druk Heruitgave

2012 || Paperback || Ron van der Jagt || Adformatie Groep

Bouwen aan vertrouwen in het transparantietijdperk

Het transparantietijdperk heeft de wereld van ondernemingen

en hun bestuurders een stuk spannender gemaakt.

Bedrijven zijn een glazen huis geworden. Tegelijkertijd hebben

boekhoudschandalen, zoals bij Enron en Parmalat, de

reputatieschade bij de accountants en de bouw en de crises

bij Ahold en Shell diepe wonden geslagen in het vertrouwen.

En spreken pers, publiek en politiek schande van de beloning

van topmanagers. Bestuurders moeten spitsroeden lop...

38,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel

Internal branding 2.0 (z/w) (Heruitgave)

2015 || Paperback || Luc van Beers e.a. || Adformatie Groep

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.

Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (one...