Resultaten (3)
maandag verzonden
Retail - De digitale hysterie voorbij
Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant
2024 || Paperback || Gino Van Ossel || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.
In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers, merkfabrikanten en dienstenbedrijven voorbij de digitale hysterie leidt. Met herkenbare voorbeelden is het een re...
Omnichannel in retail (e-book)
het antwoord op e-commerce
2014 || E-book (download) via Adobe (ePub) || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...
maandag verzonden
Omnichannel in retail
het antwoord op e-commerce
2015 || Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant
Winnaar managementboek van het jaar
Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...