Zoekfilters

Verschijningsjaar
2017 (2)

Resultaten (3)

34,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 33,20
+
Bestel

Mediërend Leren (herziening)

2019 || Paperback || Floor van Loo e.a. || Boom

Iedereen heeft ruimte om zich (verder) te ontwikkelen. Ongeacht je intelligentie of je beperking. Mediërend Leren gaat uit van dit principe en geeft leerkrachten, begeleiders en hulpverleners een fris perspectief op opvoeden, begeleiden en onderwijzen. De auteurs bepleiten dat er oog moet zijn voor het samenspel van kwaliteiten en gebreken in ieder individu. Vestig de aandacht niet alleen op de stoornis of het ‘etiket’, maar begeleid de cliënt of leerling zo dat hij ruimte, energie en d...

21,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel

GROEIEN DOE JE SAMEN (POD)

Hoe stimuleer je de ontwikkeling van je kind?

2017 || Paperback || Albert Janssens e.a. || Lannoo

Kleine kinderen worden niet vanzelf groot. Er is veel tijd, liefde en

wederzijds vertrouwen nodig om uit te groeien tot een warme, zelfstandige

en sterke volwassene. Maar hoe pak je dat concreet aan?

Hoe communiceer je het best op maat van je kind? Waarom zijn

kleine frustraties bij je kind niet noodzakelijk slecht? En hoe kun je

de omgeving van je kind aanpassen aan zijn of haar noden?

In dit basisboek tonen Albert Janssens en Emiel van Doorn vanuit

alledaagse situaties hoe je op een natuurl...

24,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 23,70
+
Bestel

TIBtools Zet in op de ontwikkeling van cognitieve functies!

2020 || Paperback || Emiel van Doorn e.a. || Instondo

Cognitieve functies zijn de bouwstenen die leerlingen nodig hebben om te kunnen denken en handelen. Niet alleen op cognitief, maar ook op emotioneel en sociaal niveau. De kwantiteit en kwaliteit van hun cognitieve functies beïnvloedt in

sterke mate het functioneren van leerlingen, zowel op school als daarbuiten. Voorbeelden van cognitieve functies zijn: nauwkeurig zijn, gegevens verzamelen, relaties leggen, classificeren, plannen en veronderstellingen maken.

Leerlingen ontwikkelen de cogniti...