Zoekfilters
Resultaten (3)
maandag verzonden
Verleiden op internet
hoe maak je een website onweerstaanbaar?
2011 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Ze laten zich daarna graag overtuigen, én er zijn verrassende psychologische knopjes waar je op kunt...
maandag verzonden
Nummer 1
Zo word je de bekendste naam in je markt en krijg je klanten voor het leven
2022 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Een manier om meer naamsbekendheid te krijgen is tips geven in je marketing. Daarom delen veel ondernemers gratis hun kennis op internet.
Maar wacht eens. Wie verdienen er nou meer: teachers of entertainers? Je lerares Duits van vroeger, of Beyoncé? Entertainers zijn populairder, en ze hebben een hogere status. Dat weet je allang. Maar waarom gebruik je het dan niet in je marketing? Wanneer je artikelen, advertenties en nieuwsbrieven entertaining zijn, zullen klanten geen genoeg van je kunne...
maandag verzonden
Maak ze gek! Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing
2016 || Paperback || Aartjan van Erkel || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. - Hans Janssen, Directeur DenkProductiesWie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van Erkel heen. Ik heb zelf ervaren dat Aartjan als geen ander in staat is om met praktische adviezen en sprekende voorbeelden uit te leggen hoe je online klanten t...