Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Geef je bedrijf een kickstart, klanten vinden en binden in de eerste vijf jaar van je onderneming
2017 || Paperback || Jolanda Wicherson || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar
Geef je bedrijf een kickstart
Klanten vinden en binden in de eerste vijf jaar van je onderneming
Ondernemen is een prachtig vehikel om datgene wat jou werkelijk drijft in de wereld te zetten, om je missie vorm te geven en om te voorzien in je eigen inkomen. Maar ga niet als een kip zonder kop zoek naar klanten. En blijf niet achter de schermen sleutelen aan je aanbod, je visitekaartje, je website, enzovoort, voordat je ook maar één netwerkgesprek hebt gevoerd. Als het al zover komt ...
Jo...
morgen verzonden
Doeltreffend beïnvloeden
gebaseerd op inzichten van gedragseconomie en socio-neurowetenschappen
2017 || Paperback || Willem Verbeke e.a. || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar
Veel mensen denken dat ze bestand zijn tegen beïnvloeding. Maar je kunt niet niet beïnvloed worden. Elke dag zijn we bezig met beïnvloeden of zijn we onderhevig aan de beïnvloeding van iemand anders. Velen van ons doen dit vakmatig - bijvoorbeeld docenten, marketingprofessionals, politici en managers - maar ook iedereen die iemand wil overtuigen van een idee of de ongewenste gewoonten van een ander wil veranderen, probeert iemand te beïnvloeden. Maar hoe kun je dit doeltreffend doen? Hoe...