Zoekfilters
Studieboeken (4)
Geen paniek!
Eerste hulp bij crisiscommunicatie
2024 || Paperback || Maureen Veurman || Pumbo.nl B.V. || met inkijkexemplaar
Stilzitten als je geschoren wordt of door het stof? Geen crisis is hetzelfde, maar de reacties zijn redelijk voorspelbaar. In dit boek legt Maureen Veurman uit hoe je van een crisis een kans maakt.
Veurman, eigenaar van UP Crisiscommunicatie & Media, komt niet alleen in actie als het kalf verdronken is, ze doet ook aan preventie. De ene keer adviseert ze een CEO om een werknemer niet 'op staande voet te ontslaan' (maar met fluwelen handschoen richting uitgang te begeleiden), de andere keer le...
Success Beyond Handshakes
Op Vertrouwen Bouwen Tussen Ondernemers en Business Angels
2024 || Paperback || Anthony Brenninkmeijer || Pumbo.nl B.V. || met inkijkexemplaar
Dit boek bevat een unieke benadering. Het is zowel geschreven voor ondernemers als investeerders. Het biedt een frisse kijk op het samensmelten van deze twee dynamische werelden.Met een heldere en toegankelijke schrijfstijl, leidt dit boek je snel en efficiƫnt door het investeringsproces, van A tot Z. Het belicht alles wat je moet weten voor een vliegende start, een succesvolle investering en een vlotte samen- werking.Tijd is kostbaar. Daarom is elke pagina doordrenkt met waardevolle en prak...
DNA van Agile Management Teams
Het geheim achter een waarde vergrotend MT
2024 || Paperback || Jeroen Stoter || Pumbo.nl B.V.
In een tijd waarin organisaties steeds sneller, beter, leuker, goedkoper en veiliger moeten werken, is wendbaarheid cruciaal. Het Agile gedachtengoed biedt hier een antwoord op, maar waarom stranden dan zoveel transformaties en worden de Agile beloftes niet altijd waargemaakt?
Verandermanager Jeroen Stoter legt de vinger op de zere plek. De cruciale rol van het managementteam wordt vaak ontkend en vergeten in de Agile transformatie, maar juist de rol van het MT is essentieel voor een gezonde e...
A Master in Learning
2024 || Paperback || Basten Berg e.a. || Pumbo.nl B.V.
The book *A Master in Learning* was written in response to the needs of students in teacher training programmes for a practical, readable, and study-friendly book on learning theories and learning processes. This book meets that need, as it is written in clear language and is replete with practical examples of how learning theories can be applied in the daily educational practice of secondary education (general secondary education and pre-vocational secondary education).
The book provides con...