Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (3)
De kracht van oplossingen / Druk 4
Handboek oplossingsgericht werken
2023 || Paperback || Peter de Jong e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
De kracht van oplossingen wordt met recht hét handboek voor oplossingsgericht werken
genoemd. Sinds Peter de Jong en Insoo Kim Berg de eerste, Engelstalige versie in 1998
schreven, en die vooral richtten op de (geestelijke) hulpverlening, heeft het oplossingsgericht
werken een enorme vlucht genomen. Hulpverleners binnen een groot aantal disciplines hebben
de methode omarmd en passen deze toe. De Engelstalige versie is inmiddels vertaald in het
Chinees, Deens, Duits, Fins, Frans, Hongaars, Ja...
Psychologie, de essentie met MyLab / Druk 5
2023 || Paperback || Philip G. Zimbardo e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Psychologie, de essentie is de compacte uitgave van het succesvolle boek Psychologie, een inleiding van Philip G. Zimbardo. Het boek bevat veel relevante ontwikkelingen uit de praktijk. Daarnaast kun je zelf aan de slag met het ruime aanbod aan didactische elementen, zoals kernvragen, doe-het-zelfopdrachten en herkenbare voorbeelden.
Deze 5e editie is volledig geactualiseerd en bevat veel nieuwe casuïstiek. De kennis is up-to-date met resultaten van recent onderzoek en de auteurs behandelen...
Basisboek contentmarketing en community building (met MyLab)
2023 || Paperback || Irma Machielse || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Consumenten van nu bepalen zelf welke content zij wanneer tot zich nemen en bij welke communities zij zich aansluiten. Via diverse social media en communities produceren zij content en reageren zij op berichten van anderen. Hierdoor verandert de rol van communicatieprofessionals en de manier waarop zij communiceren met hun doelgroep. Steeds meer merken richten zich op het ontwikkelen van relevante content en het aangaan van een gelijkwaardige wederkerige relatie met hun publiek. Het belang va...