Studieboeken (7)

69,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 66,45
+
Bestel

Inleiding tot de marketing / Druk 5

2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook

- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;

- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;

- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.

Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...

76,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,10
+
Bestel

Basisboek Facility Management / Druk 3

2020 || Paperback || Bernhard Drion e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Eerste basisboek over facilitymanagement, aangevuld en becommentarieerd door docenten aan facilitymanagement-opleidingen;

- beschrijft het vak introducerend en enthousiasmerend in haar volle breedte;

- biedt afwisselend een theoretisch kader en geeft inzicht in de praktijk.

Basisboek Facilitymanagement introduceert het facilitaire vakgebied. Het geeft antwoord op vragen als: Wat is facility management? Wat doet een facility- professional? Wat zijn facilitaire producten en diensten? Hoe rich...

49,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Informatiemanagement met MyLab / Druk 4

2020 || Paperback || Rolf Bruins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Informatiemanagement biedt de student een introductie van alle aspecten van het dynamische vakgebied informatiemanagement, dat zich bevindt op het kruispunt van informatiekunde, organisatiekunde, management en marketing.

In dit boek beschrijven de auteurs hoe (informatie)technologie de werkomgeving, bedrijven en sectoren beïnvloedt. Deze beïnvloeding heeft consequenties voor de rol en inbedding van informatiemanagement in organisaties, zoals de dynamische eisen die tegenwoordig worden geste...

53,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 51,25
+
Bestel

Taaltopics Rapporteren / Druk 6

2020 || Paperback || C. Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Taaltopics Rapporteren doorloopt stapsgewijs het hele rapportageproces en leert studenten een hoofdvraag exact te formuleren, een logische rapportindeling te maken en de vaste rapportonderdelen juist in te vullen. Het boek focust zowel op rapportages die studenten tijdens hun studie opstellen, als op rapporten die ze in de beroepspraktijk moeten schrijven. Taaltopics Rapporteren bevat aanwijzingen voor zowel lange rapporten als korte rapportages die binnen het bedrijfsleven gangbaar zijn. Er...

77,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 73,63
+
Bestel

Management met MyLab / Druk 14

2020 || Paperback || Stephen P. Robbins e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wat betekent het om een goede manager te zijn? Wat doet een manager precies? Waar komt management eigenlijk vandaan? Op al deze vragen en meer geeft Management het antwoord. De managementcyclus – flexibiliseren, investeren in daadkracht, daadkrachtig handelen en beheersen – loopt als een rode draad door dit boek. Door deze cyclische benadering leert de student wat het betekent om manager te zijn en hoe divers het werkgebied is.

Elk hoofdstuk begint met een overzicht van de leerdoelen, die...

43,55
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 41,37
+
Bestel

CATS CM® 4.0 / Druk 4

Van werken aan contracten naar contracten die werken

2020 || Paperback || Linda Tonkes e.a. || Van Haren Publishing

Dit boek beschrijft de methode CATS CM, versie 4 voor het managen van contracten en is toe te passen binnen private en publieke organisaties, bij opdrachtgevers en leveranciers.

Contractmanagement is het realiseren van de met het contract beoogde doelstellingen door tijdens de uitvoeringsfase van een contract, proactief invulling te geven aan alle contractueel vastgelegde verantwoordelijkheden, verplichtingen, procedures, afspraken, voorwaarden en tarieven, het management van de risico’s, h...

69,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

Services Marketing / 4th edition

Integrating Customer Focus Across the Firm

2020 || Paperback || Alan Wilson e.a. || McGraw-Hill

Successful businesses recognize that the development of strong customer relationships through quality service (and services) as well as implementing service strategies for competitive advantage are key to their success. In its fourth European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides full coverage of the foundations of services marketing, placing the distinctive Gaps model at the center of this approach. The new edition draws on the most recent research,...