Studieboeken (3)
Inleiding tot de marketing / Druk 5
2020 || Paperback || Bronis Verhage || Noordhoff || ook als eBook
- Complete en toegankelijke kennismaking met het vakgebied marketing;
- leert hoe slagvaardig een marketingbeleid uit te stippelen;
- nieuwe editie met actuele thema’s, voorbeelden en casussen.
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Het geeft actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. De rol van online marketing, de invloed van social media op het koopged...
Internationale economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving / Druk 7
2020 || Paperback || Wim Hulleman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit studieboek beschrijft diepgaand en overzichtelijk de belangrijkste regionale en mondiale ontwikkelingen in de wereldeconomie en relevante internationale economische theorie, zoals comparatieve kosten, wisselkoersen en betalingsbalans.
Verder biedt het boek een sterkte- en zwakteanalyse van de Nederlandse economie, een handleiding voor landenselectie en een analyse van het landenrisico.
Ook de invloed van de internationale omgeving op de strategie van Nederlandse ondernemingen en het b...
Investeren in Vastgoed, Grond en Gebieden / Druk 6
financiële theorie en praktijkvraagstukken
2020 || Hardcover || Peter Vlek e.a. || SPRYG Real Estate Academy || met inkijkexemplaar
Investeren in vastgoed, grond en gebieden
Dit boek is speciaal geschreven voor het langjarige gebruik van vastgoed, grond en gebieden. Daarmee kunt u heel wat bereiken. Wat dacht u van leefbare steden en verduurzaming van de bestaande voorraad? Daarom focust dit boek op het effectief en efficiënt inzetten van financiële middelen, het sturen op beheersbare risico’s en een gezonde winstgevendheid. In een nieuw hoofdstuk wordt de nieuwe businesscase van de energie-exploitatie gepresenteerd.
...