Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
maandag verzonden
Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied
een introductie in een dynamisch vakgebied
2015 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar
De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.
In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingv...
maandag verzonden
Hoe schrijf ik een onderzoeksplan? / Druk 1
een stappenplan voor praktijkgericht onderzoek
2015 || Paperback || Hans Krabbe || Boom || met inkijkexemplaar
Een goed onderzoeksplan zorgt voor goed onderzoek. Het is misschien wel de belangrijkste fase van het onderzoek. Als je het goed aanpakt, kost het al snel een derde van de tijd van het hele onderzoeksproces. Het is niet alleen een belangrijke, maar vaak ook lastige klus. Dit boek maakt het professionals en studenten eenvoudiger een goed onderzoeksvoorstel of -plan te schrijven. Een stroomschema en bijbehorend stappenplan staan daarbij centraal.
Het stappenplan neemt de onderzoeker systematisch...