Zoekfilters
Studieboeken (7)
vandaag verzonden
Universal Methods of Design, Expanded and Revised
125 Ways to Research Complex Problems, Develop Innovative Ideas, and Design Effective Solutions
2019 || Paperback || Bruce Hanington e.a. || Rockport Publishers Inc.
This expanded and revised version of the best-selling Universal Methods of Design is a comprehensive reference that provides a thorough and critical presentation of 125 research methods, synthesis/analysis techniques, and research deliverables for human-centered design. The text and accompanying photos and graphics of this classic resource are delivered in a concise and accessible format perfect for designers, educators, and students. This new, expanded edition includes updated information on...
morgen verzonden
Schrijfwijzer compact / Druk 3
2021 || Hardcover || Jan Renkema || Boom || ook als eBook
Dit product bestaat uit een boek inclusief website met honderden oefen- en toetsvragen.
De ‘Schrijfwijzer Compact’ is de kleine, handzame versie van het meest gebruikte adviesboek over
de Nederlandse taal. Bedoeld voor iedereen die weleens een tekst schrijft voor studie of werk, en daarbij deskundig advies binnen handbereik wil hebben. Met recente taalkwesties, actuele voorbeelden en een heldere presentatie van alle taalregels is de ‘Schrijfwijzer Compact’ voor veel taalgebruikers dé...
morgen verzonden
Zo organiseer je een event / Druk 4
2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;
* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;
* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...
morgen verzonden
Visual Language / Druk 1
perspectives for both makers and users
2016 || Paperback || Jos van den Broek e.a. || Eleven international publishing
The power of a visual image is determined by a complex array of elements. Anyone who creates a page for a magazine, makes a PowerPoint presentation, designs a brochure, prepares a poster or dreams up an idea for an infographic is faced with some important questions:
* Why is it better to put this photo here rather than there?
* What background color should I use for my presentation?
* What do I need to bear in mind when creating an internet page?
* Is it better to use a table, a graph or an i...
morgen verzonden
Project Management / Druk 5
A practical Approach- English edition
2019 || Paperback || Roel Grit || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Dit betreft de Engelse editie
- Achtste editie: verbeterde structuur en aandacht voor actuele onderwerpen als Scrum;
- zeer praktijkgerichte aanpak;
- website met flitscolleges, spreadsheetmodellen en checklists.
Projectmanagement laat studenten op een unieke en laagdrempelige manier kennismaken met projectmatig werken om projecten succesvol aan te pakken. Niet alleen in het bedrijfsleven, ook in het onderwijs worden steeds meer werkzaamheden projectmatig aangepakt, denk aan uitgebreide studi...
Creativity in Business
the basic guide for generating and selecting ideas
2015 || Paperback || Igor Byttebier e.a. || BIS Publishers || met inkijkexemplaar
Creativity Today - the management book on applied creativity and written by Ramon Vullings & Igor Byttebier - has inspired tens of thousands of managers, teachers and students around the world. Now this book is made available again in a revised version, under a new title, new subtitle and with a new cover design. All intended to focus this creativity classic more on education and to emphasize its attractiveness as a basic guide for businesses, schooling institutions and organizations that wis...
Research for Designers / Druk 2
2021 || Paperback || Muratovski || SAGE
Design is everywhere. It influences how we live, what we wear, how we communicate, what we buy, and how we behave. To design for the real world and define strategies rather than just implement them, you need to learn how to understand and solve complex, intricate and often unexpected problems.
Research for Designers is the guide to this new, evidence-based creative process for anyone doing research in Design Studies or looking to develop their design research skills. The book:Takes an organiz...