Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Hondenbrokken
ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
2009 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Media || met inkijkexemplaar
Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid...
morgen verzonden
Superfijne klanten
Hoe kom je eraan?
2024 || Hardcover || Jos Burgers || Van Duuren Management
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van kri...