Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Grondslagen van de marketing werkboek / Druk 9
2018 || Paperback || Bronis Verhage e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website;
- met actuele bedrijfscasussen;
- aandacht voor zowel online als offline marketing.
Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode vo...
Handboek Leren en Ontwikkelen in organisaties / Druk 5
2018 || Hardcover || Eric Mooijman e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Compleet overzicht van de kennis op het gebied van leren en ontwikkelen binnen organisaties;
- focust op de maatschappelijke veranderingen in de 21e eeuw;
- veel aandacht voor digitaal leren en leertechnologie.
Handboek Leren en Ontwikkelen in organisaties is de geheel herziene uitgave van het bekende handboek Strategisch Opleiden en Leren in organisaties. In deze nieuwe editie staan de uitdagingen van 21e-eeuwse organisaties centraal: medewerkers langdurig inzetbaar maken en houden, evenal...