Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
morgen verzonden
Modern marketingmanagement / Druk 2
theorie en toepassing
2017 || Paperback || Gert-Jan Scheers || Concept uitgeefgroep
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dathet soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Dit vlot geschrevenboek geeft een volledig overzicht van wat marketing nu echt inhoudt, inclusiefde nieuwste ontwikkelingen. Het maakt duidelijk welke plek marketing zoumoeten hebben in een organisatie en welke waarde het toevoegt. Veelsoortgelijke boeken beginnen met de strategische aspecten en werken danverder naar de operationele zaken. Voor veel studenten i...
morgen verzonden
Projectmatig werken in de praktijk / Druk 2
2017 || Paperback || Ed Schouten || Concept uitgeefgroep || met inkijkexemplaar
Projectmatig werken is in de huidige manier van werken niet meer weg tedenken. Steeds meer bedrijven, organisaties en instellingen zien in datprojectmatig werken een werkwijze is waarmee doelstellingen kunnenworden behaald en waarmee veranderingen binnen de organisatie kunnenworden gerealiseerd. Dit boek beschrijft geen nieuwe methode vanprojectmatig werken of projectmanagement. Ook is het geen opsommingvan wat hierover tot nu toe is geschreven. Dit boek laat zien hoe op eeneffectieve manier ...