Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Taal
Nederlands (2)
Voorgeschreven bij
Hogeschool Utrecht (2)

Studieboeken (3)

149,99
Levertijd: 3 werkdagen
+
Bestel

A Cognitive Neuropsychological Approach / 2nd Edition

Assessment and Intervention in Aphasia: A clinician's guide

2013 || Hardcover || Anne Whitworth e.a. || Taylor & Francis

This is a second edition of the highly popular volume used by clinicians and students in the assessment and intervention of aphasia. It provides both a theoretical and practical reference to cognitive neuropsychological approaches for speech-language pathologists and therapists working with people with aphasia. Having evolved from the activity of a group of clinicians working with aphasia, it interprets the theoretical literature as it relates to aphasia, identifying available assessments and...

68,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 65,50
+
Bestel

Communicatieve taaltherapie voor kinderen / Druk 1

2013 || Paperback || Marianne Rodenburg-van Wee e.a. || Coutinho

Logopedisten behandelen vele jonge kinderen met taalontwikkelingsstoornissen. Doelgericht en op een natuurlijke, communicatieve manier werken aan taalaspecten geeft volgens onderzoek de beste resultaten. Communicatieve taaltherapie voor kinderen geeft een praktische beschrijving van de theorie van Van den Dungen (2007). Dit praktijkboek biedt logopediebehandelingen die weinig voorbereidingstijd vragen en communicatief en zeer doelgericht zijn.

Communicatieve taaltherapie voor kinderen is het ...

61,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 58,85
+
Bestel

Ondernemen in de zorg / Druk 2

kennis en kunde bij het opzetten van een paramedische praktijk

2013 || Paperback || Henny van Lienden e.a. || Springer

Wanneer je als paramedicus een praktijk begint, is er veel om over na te denken en veel te om over te beslissen. Hoe je klanten krijgt, bijvoorbeeld. En of je het financieel rond kunt krijgen.

In deze tweede druk van Ondernemen in de zorg, die geheel is geactualiseerd, worden acht competenties besproken die je nodig hebt om als ondernemer een

goede kans van slagen te hebben. De drie pijlers hiervan zijn het analyseren van de omgeving (omgevingsanalyse), het afstemmen van vraag en aanbod (market...