Zoekfilters
› Zuyd Hogeschool (25)
› Saxion (20)
› Hogeschool Rotterdam (10)
» Toon alle opties (9)
› Management algemeen (7)
› Economie en bedrijf al... (5)
› Economie, recht en bed... (3)
» Toon alle opties (4)
Studieboeken (44)
Praktische grammatica Engels
2012 || Paperback || Christine House || Intertaal || met inkijkexemplaar
Praktische grammatica Engels is een leer- en oefenboek waarin de basisgrammatica van het Engels op een overzichtelijke manier wordt aangeboden en uitgelegd.
Business Model Generation
A Handbook for Visionaries, Game Changers, and Challengers
2010 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || John Wiley and Sons Ltd || ook als eBook
Business Model Generation is a handbook for visionaries, game changers, and challengers striving to defy outmoded business models and design tomorrow's enterprises. If your organization needs to adapt to harsh new realities, but you don't yet have a strategy that will get you out in front of your competitors, you need Business Model Generation.Co-created by 470 "Business Model Canvas" practitioners from 45 countries, the book features a beautiful, highly visual, 4-color design that takes powe...
Marketing for Hospitality and Tourism / 8th edition
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson
For courses in Hospitality Marketing, Tourism Marketing, Restaurant Marketing, or Hotel Marketing. Marketing for Hospitality and Tourism, 8e is the definitive source for hospitality marketing courses. Taking an integrative approach, this highly visual, four-color book discusses hospitality marketing from a team perspective, examining each hospitality department and its role in the marketing mechanism. These best-selling authors are known as leading marketing educators and their book, a glob...
Communication in Organizations / 2nd edition
Basic Skills and Conversation Models
2018 || Paperback || Henk T. Van der Molen e.a. || Taylor & Francis
One of the most important requirements of leadership is effective communication. The idea that some people are natural leaders and that others will never learn to show good leadership is now outdated. It has been replaced by the conviction that leadership and communication skills can be learnt.
This second edition of Communication in Organizations continues to give clear advice and guidance on communicating in a range of different contexts in the workplace. From handling complaints and breaki...
Objectif Express 2
Nouvelle édition livre d'élève +DVD + corrigés
2016 || Paperback || Dubois || Hachette
Objectif Express Nouvelle édition est une méthode intensive sur deux niveaux pour un public dádultes en situation professionnelle ou en préparation à la vie active. Elle est conçue pour répondre à des besoins immédiats et urgents dápprentissage du français et permet d'être opérationnel rapidement en milieu francophone. Elle est adaptée aux cours intensifs ou particuliers.
Let wel: ISBN 9782014015751 is exact hetzelfde als het Franse ISBN: 9783190433797
The Pyramid Principle / 3rd edition
Logic in Writing and Thinking
2022 || Paperback || Barbara Minto || Pearson
GET THE MAXIMUM IMPACT WITH THE MINIMUM EFFORT. The Pyramid Principle is the international best-seller on how to think creatively, reason lucidly and produce crisp, clear, compelling business writing. Join the tens of thousands of people worldwide who have benefited from Barbara Minto's technique, to present your thinking so clearly that the ideas jump off the page and into the mind of the reader. Can your writing do without it?
Hospitality Experience / Nederlandse editie
Een inleiding in hospitality management
2021 || Paperback || Frans Melissen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Toegankelijke en complete inleiding in hospitality management;
- theoretische inzichten uitvoerig toegelicht met behulp van cases en praktijkvoorbeelden;
- inclusief hoofdstuk over interculturele hospitality experiences.
Deze eerste Nederlandstalige editie van Hospitality Experience biedt een boeiende introductie in de belangrijkste aspecten van hospitality management.
Op basis hiervan krijgt de lezer duidelijke antwoorden op de volgende drie hoofdvragen:
Wat is hospitality management?
Wie ...
Food and Beverage Management / 6th Edition
2018 || Paperback || Bernard Davis e.a. || Taylor & Francis
This introductory textbook provides a thorough guide to the management of food and beverage outlets, from their day-to-day running through to the wider concerns of the hospitality industry. It explores the broad range of subject areas that encompass the food and beverage market and its main sectors - fast food and casual dining, hotels and quality restaurants and event, industrial and welfare catering. It also looks at some of the important trends affecting the food and beverage industry, cov...
Leren communiceren / Druk 8
2021 || Paperback || C. Jansen e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
• Al ruim veertig jaar het meest gebruikte communicatiehandboek in het hoger onderwijs;
• biedt een stevige kennisbasis en volop mogelijkheid om nieuwe vaardigheden te oefenen;
• aansprekend geïllustreerd en voorzien van uitgebreide digitale ondersteuning.
Volgens de nieuwe wet Taal en toegankelijkheid moeten universiteiten en hogescholen de uitdrukkingsvaardigheid in het Nederlands van hun Nederlandstalige studenten bevorderen. Dat betekent dat die studenten over de volle breedte van ...
Hotellerie-restauration.com / 2nd edition
Livre de l'élève avec DVD-ROM
2022 || Paperback || Sophie Corbeau e.a. || Klett, Ernst, Sprachen GmbH
Aktualisierte und überarbeitete Ausgabe inklusive didaktisierter DVD
Das Lehrbuch vermittelt in klarer Form die wichtigsten Grundlagen der berufsspezifischen Sprache (Lexik und Grammatik) für die im Hotelgewerbe tätigen Berufsgruppen.
In sechs Lektionen werden relevante Themen wie verschiedene Arten der Reservierung, der Empfang von Gästen und der Umgang mit Reklamationen behandelt.