Studieboeken (5)
CRM in de praktijk / Druk 3
het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
2018 || Paperback || Sjors van Leeuwen || Academic service || met inkijkexemplaar
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie e...
Marketingcommunicatiestrategie / Druk 9
2023 || Paperback || Ko Floor e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Gerenommeerde methode met een zeer goede positie in het hoger onderwijs;
-[ state of the art kennis over digitale communicatie;
- actuele cases en voorbeelden uit de communicatiepraktijk.
De ontwikkelingen op het gebied van marketingcommunicatiestrategie gaan ontzettend snel. Zo is er de afgelopen jaren in Nederland meer geld uitgegeven aan online marketingcommunicatie dan aan communicatie in offline media. We zien bovendien dat marketingcommunicatie steeds vaker is gericht op het creëren ...
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
Salesmanagement / Druk 6
2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;
- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;
- met uitgebreide online ondersteuning.
Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...
Basisboek bedrijfseconomie / Druk 12
2021 || Paperback || Wim Koetzier e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Vormt een complete methode met een opgavenboek en een uitwerkingenboek;
- zeer geschikt voor zelfstandig studeren;
- met Engelstalige equivalent: Basics of Financial Management.
Basisboek Bedrijfseconomie is al ruim een kwart eeuw toonaangevend. Studenten maken in de eerste hoofdstukken kennis met de belangrijkste economische concepten. De resterende hoofdstukken gaan dieper in op de vakgebieden financiering, management accounting en financial accounting.
Deze editie sluit naadloos aan op d...