Zoekfilters

NUR
Marketing (4)
Categorie
Marketing (2)
Verschijningsjaar
2021 (3)

Studieboeken (6)

67,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 64,55
+
Bestel

Basisboek Sales / Druk 3

2021 || Paperback || Robin van der Werf || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

• Complete en toegankelijke oriëntatie op het vakgebied Sales;

• sluit volledig aan op het examen NIMA A Sales;

• rijke digitale ondersteuning met o.a. toetsen, opdrachten, cases en Kennisclips

Basisboek Sales biedt studenten de kennis en inzichten om zich optimaal voor te bereiden of beter te worden in een aantrekkelijke salesfunctie. Alle belangrijke thema’s van de salesdiscipline komen aan bod, zoals de inhoud van de verkoopfunctie, marketing, logistiek, inkoop en accountmanagemen...

52,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Salesvaardigheden / Druk 2

2016 || Paperback || René Susan || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het verkoopvak, waaronder het voorbereiden en voeren van verkoopgesprekken. De vele praktijkvoorbeelden, concrete tips en de aansprekende quotes helpen je de stof snel eigen te maken.

Waarom kiezen voor Salesvaardigheden?

* brengt je de basis van verkooptechnieken en -modellen bij;

* ruime aandacht voor de verschillende fases van het verkoopgesprek;

* handige voorbeeldvideo's van verkoopg...

79,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Salesmanagement / Druk 6

2020 || Paperback || Gerbrand Rustenburg e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de moderne verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar;

- leert studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven;

- met uitgebreide online ondersteuning.

Met Salesmanagement leren studenten stapsgewijs een integraal strategisch en operationeel verkoopplan te schrijven. Het boek bundelt de belangrijkste onderwerpen uit de hedendaagse verkooppraktijk en koppelt ze aan elkaar. Verder gaat het boek in op welke invloed...

81,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Marktonderzoek / Druk 10

2021 || Paperback || Mirjam Broekhoff e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Dé standaard op het gebied van marktonderzoek;

- praktisch en helder gestructureerd handboek voor het complete marktonderzoeksproces;

- biedt alle tools om het onderzoeksproces stapsgewijs uit te kunnen voeren.

Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitge...

45,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 43,23
+
Bestel

Operationele verkoopcyclus / Druk 3

2021 || Paperback || René van Hoften || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Focust op het operationele deel van sales;

- toegankelijk en helder geschreven;

- speciaal gericht op de individuele verkoopmedewerker.

Operationele Verkoopcyclus beschrijft op heldere en toegankelijke wijze het operationele deel van salesmanagement en maakt het verkoopproces inzichtelijk. Het richt zich op de individuele verkoopmedewerker van de binnen- en buitendienst. Operationele Verkoopcyclus leert studenten om zelf een operationeel verkoopplan op te stellen. Het boek gaat uit van verk...

42,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 40,80
+
Bestel

Basisboek customer journey / Druk 2

Een inleiding in het vakgebied

2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;

- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;

- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.

Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...