Zoekfilters
Studieboeken (4)
vandaag verzonden
Basisboek Events
2014 || Paperback || Harry Heithuis || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Basisboek Events belicht alle aspecten van het organiseren van een goed (bedrijfs)evenement. Een waardevol handboek compleet met theoretische achtergronden, praktische richtlijnen, direct toepasbare ideeën en praktijkvoorbeelden. Een solide houvast voor studenten en (aankomende) professionals die zich voorbereiden op het organiseren van professionele events.
- Compleet handboek over alle aspecten: theorie en praktijk gecombineerd!
- aantrekkelijke full colour uitgave met actuele foto's en vo...
Taaltopics Presenteren / Druk 5
2018 || Paperback || Cees Braas e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- In 5 stappen naar een hoger presentatieniveau;
- studenten ontwikkelen een waardevolle vaardigheid voor het werkveld;
- de methode gaat in op alle aspecten van voorbereiding en uitvoering.
Voor de één lijkt presenteren lastiger dan voor de ander, maar iedereen kan het leren. Het is een waardevolle vaardigheid waar studenten hun hele werkzame leven profijt van hebben. Taaltopics Presenteren gaat in op alle aspecten van het voorbereiden en uitvoeren van een presentatie. Het doel van de...
Zo organiseer je een event / Druk 4
2020 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
* Geeft een projectmatig stappenplan om zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren;
* biedt achtergrondinformatie voor ervaren en onervaren organisatoren;
* geheel hernieuwde versie waardoor navigeren door het boek nog makkelijker is.
Zo organiseer je een event geeft in acht stappen aan hoe zelfstandig een evenement op te zetten en uit te voeren. Het boek is geschikt voor ervaren en onervaren organisatoren van events. Per stap wordt allereerst informatie gegeven, waarna de studen...
Basisboek customer journey / Druk 2
Een inleiding in het vakgebied
2022 || Paperback || Stephan van Slooten e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
- Het eerste studieboek over Customer Journey voor het hoger onderwijs;
- leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen;
- gebaseerd op de praktijkervaring van honderden Customer Journey-projecten.
Voor een groeiend aantal organisaties is klantbeleving de sleutel tot succes. Een goede klantbeleving leidt tot loyale klanten, spontane aanbevelingen en commercieel resultaat. De belangrijkste methodiek om dit succes te behalen is de Customer Journey, het centrale thema van dit...