Zoekfilters

Voorgeschreven bij
Haagse Hogeschool (HHS... (2)
Uitgever
Noordhoff (2)

Studieboeken (3)

81,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 77,85
+
Bestel

Leerboek HRM / Druk 4

2021 || Paperback || Frits Kluijtmans e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Al meer dan 30 jaar het ultieme leerboek voor aankomende HRM-professionals;

- wetenschappelijke basis en ruime aandacht voor actuele ontwikkelingen en trends;

- volop handige hulpmiddelen en voorbeelden.

Leerboek HRM beschrijft op heldere wijze de fundamenten van het vak en houdt daarbij rekening met de grote diversiteit in organisaties. Het boek is ingedeeld in drie overzichtelijke thematische blokken: het plannen en stromen, het motiveren, sturen en ontwikkelen van medewerkers en het ve...

44,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 42,28
+
Bestel

Competent adviseren / Druk 4

Professioneel aan het werk!

2019 || Paperback || Roel Grit e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Hogeropgeleiden moeten tijdens hun werk, op basis van vakkennis en ervaring, geregeld adviezen aan anderen verstrekken. Bij een ingewikkeld probleem met verschillende stappen wordt vaak een adviestraject uitgevoerd. Competent adviseren helpt studenten bij het zelfstandig uitvoeren van zo’n traject door middel van het ‘Tienstappenplan Adviseur’. Dit stappenplan kan direct in de praktijk worden toegepast.

Competent adviseren biedt de student een optimale en praktische voorbereiding op zij...

41,25
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 39,19
+
Bestel

Employee Experience / Druk 2

Happy people, better business

2022 || Paperback || Heleen Mes e.a. || Vakmedianet

Hoe werven en behouden topwerkgevers talentvolle medewerkers? Wat kunnen organisaties doen om het werkgeluk van hun medewerkers te vergroten? Hoe kan HR het voortouw nemen om de beste employee experience te creëren?

Employee experience is volgens HR trendwatchers de next step voor HR en uitgeroepen tot hét HR-thema voor de komende jaren.

Organisaties beseffen steeds meer dat ze alleen tevreden en loyale klanten krijgen en behouden als hun medewerkers zelf goed in hun vel zitten. De praktij...