Studieboeken (5)
Mbo? Dan zul je wel dom zijn!
Portretten van mbo-studenten
2022 || Paperback || Hugo Verkley e.a. || Vesper Publishing
‘Doe je maar mbo? Dan zul je wel dom zijn!’ Of ‘Zorg je ervoor dat je ook nog een hbo-diploma haalt?’ Mbo-studenten krijgen in hun omgeving vaak te maken met dit soort opmerkingen. Ook op andere plekken in de samenleving lopen ze aan tegen een onderwaardering van hun opleidingsniveau. Niet welkom op een stageplek, of wel welkom maar enkel voor de vervelende klusjes.
Mbo’ers voelen zich vaak onderschat en ongezien, terwijl ons land ruim een half miljoen mbo-studenten telt. Ruim zesti...
Het kindcentrum als speel-, leer- en werkgemeenschap
2022 || Paperback || Jeannette Doornenbal e.a. || SWP
Een plek voor ieder kind waar zij kunnen spelen, leren en werken. Dat is een kindcentrum! Een voorziening waar professionals uit het onderwijs, de opvang, welzijn en zorg vanuit een gezamenlijke visie samen met ouders werken aan de brede ontwikkeling van kinderen tussen 0 en 12 jaar.
In dit boek bundelt Jeannette Doornenbal samen met Annelies Kassenberg haar inzichten van de afgelopen 15 jaar in kindcentra. Wat zijn de uitgangspunten, wat brengt het kinderen, ouders, professionals en de samen...
Vooruit / Themaboek taal voor de bovenbouw / druk 1
2011 || Paperback || Wolters Kluwer Nederland B.V.
Wellbeing and Resilience for Nursing, Health and Social Care Students
2023 || Paperback || Annette Chowthi-Williams || SAGE
Responding to the crucial focus on wellbeing, resilience and personal development for those working in health and social care, this book will equip students and practitioners with the necessary tools to support, improve and maintain their wellbeing throughout their programme and into their career.
Connections (International Edition)
Empowering College and Career Success
2022 || Paperback || Paul A. Gore e.a. || Macmillan
Combined with new coverage on mental health, resilience, and mindset, Your College Experience speaks to the real needs of today's students, helping them overcome their barriers to success and become successful students in academic communities they can call their own.