Zoekfilters

Uitgever
Nieuw Amsterdam (2)
Verschijningsvorm
Paperback (3)
Hardcover (2)

Studieboeken (5)

29,99
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 28,49
+
Bestel

City- en gebiedsmarketing

kiezen voor een succesvolle toekomst voor stad, wijk, woon-, werk- en winkelgebied

2016 || Hardcover || Michel Buhrs || Scriptum || met inkijkexemplaar

City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aansluitende ontwikkeling en goede promotie, is essentieel voor een stad of gebied om succesvol te worden. Oftewel, een stad of gebied waar de klant graag komt: als bewoner, bezoeker, student, ondernemer of investeerder.

Binnen de city- en gebiedsmarketing is de Brandstation-­metho­diek een begrip. Dez...

22,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 21,38
+
Bestel

Harder, beter, sneller

Biografie van het moderne werken

2021 || Paperback || Toon Taris || Walburg Pers || met inkijkexemplaar

We besteden een groot deel van ons leven aan werk. We verdienen er natuurlijk ons brood mee, maar de ene baan is de andere niet. Werk kan interessant en uitdagend zijn, maar ook oersaai, frustrerend of ziekmakend. Wat maakt werk leuk en spannend? Word je er gelukkiger van als je stopt met werken? Welke prikkels motiveren werknemers? Waarom werken we eigenlijk zoals we werken? Er wordt al honderden jaren nagedacht over deze vragen. In deze biografie van het moderne werken onderzoekt Toon Taris...

24,00
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 22,80
+
Bestel

De Javazee campagnes

van schout-bij-nacht Kare l Doorman

2024 || Hardcover || R. Enrthoven || Soeren & Co, Van

12,99
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 12,34
+
Bestel

Europa volgens Maarten van Rossem

2014 || Paperback || Maarten van Rossem || Nieuw Amsterdam || met inkijkexemplaar

De geschiedenis van de verschillende West-Europese landen na 1945 vertoont een in hoge mate identiek patroon: sterke welvaartsgroei tot halverwege de jaren zeventig en steeds meer economische samenwerking tussen die landen. Nadat de enorme groeispurt in de jaren zeventig was doodgelopen in inflatie en snel stijgende werkeloosheid, zochten politici en deskundigen naar een nieuw recept om verdergaande groei mogelijk te maken. Dat dachten zij gevonden te hebben in het neoliberalisme, maar dat ve...

26,99
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 25,64
+
Bestel

Economie

de gebruiksaanwijzing

2013 || Paperback || Ha-Joon Chang || Nieuw Amsterdam || met inkijkexemplaar

Economie voor iedereen

Het nieuwe boek van bestsellerauteur Ha-Joon Chang is een bijzonder onderhoudende en toegankelijke introductie in de wereld van de economie. Wat is economie? Wat doen economen? Waarom zijn economen zulke slechte voorspellers? Chang biedt niet alleen de handvatten voor een beter begrip van de financiële wereld, maar geeft ook zijn visie op wat de economie voor iedereen kan betekenen, en dus niet alleen voor superrijken. Economie is onontbeerlijk voor het begrijpen van de...