Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

25,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,75
+
Bestel

Blue Ocean Shift / Druk 1

nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen

2017 || Paperback || W. Chan Kim e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar

De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige concurrentiegevecht aan te gaan in de

bloedrode oceaan vol rivalen. Nu, na tien jaar onderzoek en studie, verschijnt het vervolg: Blue Ocean Shift.

Met onder meer een aantal bijzondere cases (zoals het Nationaal Jeugdork...

29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 28,49
+
Bestel

Harvard Business Review handboek voor managers

De 17 belangrijkste vaardigheden om uit te blinken als leider

|| Paperback || Harvard Business Review || Business Contact || met inkijkexemplaar

Er zijn veel managers die het helemaal niet slecht doen. Maar hoe word je nou een echt goede manager? In het ‘Harvard Business Review handboek voor managers’ vind je alle kennis die je nodig hebt om als leidinggevende succesvol te zijn. Van de beste managementdenkers van Harvard University leer je hoe je de mindset van een leider ontwikkelt en hoe je jezelf, je individuele werknemers, je team en de business zo kunt managen dat je in je rol als manager zult uitblinken.

Dit boek toont je op...

24,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 23,74
+
Bestel

Op koers op karakter

Acht organisatie-kwaliteiten voor een blijvende flow

2021 || Paperback || Sylvia Vrugt || Business Contact || met inkijkexemplaar

Organisaties zijn voortdurend bezig met hoe het beter kan. Maar zelfs wanneer ze heel doelbewust kiezen wat ze aan gaan pakken, valt het effect van alle verbeterinspanningen in de praktijk regelmatig tegen. Ondernemend adviseur Sylvia Vrugt kwam tot de ontdekking dat dit komt doordat veel organisaties het grotere geheel van hun bedrijf uit het oog verliezen. Ze stippelen een koers uit die onvoldoende past bij het dna van de organisatie, waardoor de nieuwe plannen niet van de grond komen. Vrug...