Zoekfilters
Studieboeken (6)
vandaag verzonden
Blue Ocean Shift / Druk 1
nieuwe markten ontginnen en innovatie versnellen
2017 || Paperback || W. Chan Kim e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar
De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Zij pleiten hierin voor het creëren van een nieuwe, onontgonnen markt (de blauwe oceaan) in plaats van het hevige concurrentiegevecht aan te gaan in de
bloedrode oceaan vol rivalen. Nu, na tien jaar onderzoek en studie, verschijnt het vervolg: Blue Ocean Shift.
Met onder meer een aantal bijzondere cases (zoals het Nationaal Jeugdork...
morgen verzonden
Harvard Business Review handboek voor managers
De 17 belangrijkste vaardigheden om uit te blinken als leider
|| Paperback || Harvard Business Review || Business Contact || met inkijkexemplaar
Er zijn veel managers die het helemaal niet slecht doen. Maar hoe word je nou een echt goede manager? In het ‘Harvard Business Review handboek voor managers’ vind je alle kennis die je nodig hebt om als leidinggevende succesvol te zijn. Van de beste managementdenkers van Harvard University leer je hoe je de mindset van een leider ontwikkelt en hoe je jezelf, je individuele werknemers, je team en de business zo kunt managen dat je in je rol als manager zult uitblinken.
Dit boek toont je op...
morgen verzonden
Kloteklanten 3.0 - Hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
2018 || Paperback || Egbert Jan Van Bel || Boom
Leer van de winnaars!
Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid.
Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.
Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet!
Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.
Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klan...
morgen verzonden
Succesvol coachen (5de herziene editie)
Coachend leiden voor betere prestaties van individu en team
2022 || Paperback || John Whitmore || Boom || met inkijkexemplaar
Van dit standaardwerk werden wereldwijd al ruim één miljoen exemplaren verkocht. Deze vijfde, herziene editie toont de volwassenwording van het coachvak. Verplichte kost voor organisaties die goed willen presteren.
Coachen is een vaardigheid die een grote mate van begrip en praktijkervaring vereist. Succesvol coachenbeschrijft wat coaching echt is, waar en wanneer het kan worden ingezet en door wie. Het volgt het bekende GROW-model, dat het proces en de praktijk van coaching verduidelijkt. ...
morgen verzonden
Op koers op karakter
Acht organisatie-kwaliteiten voor een blijvende flow
2021 || Paperback || Sylvia Vrugt || Business Contact || met inkijkexemplaar
Organisaties zijn voortdurend bezig met hoe het beter kan. Maar zelfs wanneer ze heel doelbewust kiezen wat ze aan gaan pakken, valt het effect van alle verbeterinspanningen in de praktijk regelmatig tegen. Ondernemend adviseur Sylvia Vrugt kwam tot de ontdekking dat dit komt doordat veel organisaties het grotere geheel van hun bedrijf uit het oog verliezen. Ze stippelen een koers uit die onvoldoende past bij het dna van de organisatie, waardoor de nieuwe plannen niet van de grond komen. Vrug...
morgen verzonden
Eventplanner / Druk 3
De standaard voor het organiseren van evenementen
2017 || Paperback || Kevin Van der Straeten || Lannoo || met inkijkexemplaar
EVENTPLANNER is hét naslagwerk voor iedereen die zijn evenement tot een succes wil maken. Dit boek helpt je bij het organiseren van evenementen, van festivals tot trouwfeesten: van de voorbereiding tot en met de evaluatie achteraf. Het zit boordevol praktische tips en handige checklists voor zowel zakelijke als privé-events.Deze volledig herwerkte en uitgebreide editie van het standaardwerk gaat in op de meest actuele en relevante trends. Zo leer je hoe je écht impact creëert met het orga...