Studieboeken (5)
The History of Economic Ideas : Economic Thought in Contemporary Context
Economic Thought in Contemporary Context
2024 || Paperback || USA) Brandon (Western Washington University Dupont || Taylor & Francis
The global financial crisis has drawn attention to the importance of understanding historical ideas and learning lessons from the past. However, it can sometimes be difficult to trace the connections between old ideas and modern day issues. This textbook traces the evolution of economic ideas from the ancient to the modern world by examining the contributions of the most important scholars to some of the most important ideas in economics.
The History of Economic Ideas surveys topics that are ...
Geef je bedrijf een kickstart, klanten vinden en binden in de eerste vijf jaar van je onderneming
2017 || Paperback || Jolanda Wicherson || S2 Uitgevers || met inkijkexemplaar
Geef je bedrijf een kickstart
Klanten vinden en binden in de eerste vijf jaar van je onderneming
Ondernemen is een prachtig vehikel om datgene wat jou werkelijk drijft in de wereld te zetten, om je missie vorm te geven en om te voorzien in je eigen inkomen. Maar ga niet als een kip zonder kop zoek naar klanten. En blijf niet achter de schermen sleutelen aan je aanbod, je visitekaartje, je website, enzovoort, voordat je ook maar één netwerkgesprek hebt gevoerd. Als het al zover komt ...
Jo...
Verkopen is meer dan een werkwoord
rendabel verkopen zonder zelf verkocht te zijn
2017 || Paperback || Pieter De Smet || Acco
De startup van vier uur per week
Je droom realiseren zonder ontslag te nemen
2017 || Paperback || Felix Plötz || Business Contact || met inkijkexemplaar
Droom jij er ook wel eens van om je eigen bedrijf te beginnen, maar twijfel je of je wel als ondernemer in de wieg gelegd bent? In 'De start-up van 4 uur per week' laat Felix Plötz zien dat je geen honderd procent ondernemer hoeft te zijn om iets te ondernemen. Voorzichtig starten en een bedrijfje opzetten naast je huidige baan past misschien beter bij jou of je situatie. Maar waar en hoe begin je? Hoe weet je of je hobby of droom werkelijk marktpotentieel heeft? Hoe formuleer je een goed bu...
Creative Arts Marketing / 3rd edition
2017 || Paperback || Liz Hill e.a. || Taylor & Francis
Creative Arts Marketing third edition is a long-awaited update of a classic and influential text. A ground-breaking book when first published, it covers the core concepts of marketing and management as they apply to the arts and heritage industries with a depth that is still unrivalled. With an emphasis on global case studies, practical examples and discussion questions and an author team that draws from rich and varied experiences in the arts management sector, the book serves as a text for ...