Zoekfilters
Studieboeken (3)
morgen verzonden
Je klant, een diamant?
24 briljante tips om dankzij en samen met jouw klant te schitteren
2021 || Paperback || Pieter De Smet || Acco || met inkijkexemplaar
Pieter De Smet houdt zich al meer dan 35 jaar actief bezig met strategieën en tactieken ontwikkelen in functie van het volgende objectief: hoe als onderneming het meest rendabel (samen)werken met leveranciers, klanten en andere business-partners? Zijn inspiratie haalt hij onder andere uit contacten als consultant en coach/trainer van tientallen ondernemingen in allerhande bedrijfssectoren. Hij is docent aan de hogeschool Vives en rechter in ondernemingszaken in de Ondernemingsrechtbank te Ge...
morgen verzonden
Verkopen is meer dan een werkwoord
rendabel verkopen zonder zelf verkocht te zijn
2017 || Paperback || Pieter De Smet || Acco
morgen verzonden
Het nieuwe organiseren / Druk 2 (Heruitgave)
Alternatieven voor de bureaucratie
2018 || Paperback || Herman Kuipers e.a. || Acco || met inkijkexemplaar
Dit boek gaat over integraal organiseren. Organisaties staan tegenwoordig voor grote uitdagingen op het
terrein van innovatie, klantgerichtheid, flexibiliteit, productiviteitsverhoging en het vinden en behouden van
talent. Eenzijdige technische innovaties kunnen daar slechts beperkt aan bijdragen. Ook eenzijdige aandacht
voor cultuur en gedrag kent zijn beperkingen. Sociale innovatie heeft betrekking op integrale ontwikkeling en
vernieuwing van de arbeidsorganisatie. Veel organisaties zijn ge...