Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Data-bedreven marketing / Druk 1
2020 || Paperback || Danny Oosterveer || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Bij alles wat we online doen, laten we digitale voetsporen na. Sterker nog, ook wat we offline doen, wordt vaak digitaal vastgelegd. Dit zorgt voor een explosieve groei van de hoeveelheid data waarover organisaties kunnen beschikken. Toch doen organisaties er nog nauwelijks iets mee. Terwijl je al met een klein beetje verstand van data veel betere beslissingen kunt nemen voor je marketing en communicatie. Dit boek reikt professionals de kennis en vaardigheden aan om deze waardevolle data naar...
Vitale organisaties / Druk 6
Voortgezet management
2009 || Paperback || J. Heijnsdijk || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Vitale organisaties leert je hoe je organisaties kunt analyseren en hoe je kunt vaststellen aan welke voorwaarden voldaan moet zijn om een organisatie vitaal te maken en te houden.
Organisaties zijn levende systemen, die in een zeker evenwicht moeten zijn met de omgeving en met de medewerkers die er in werken. Het is de taak van de manager om een goed evenwicht in die dynamiek te vinden en de menselijke energie optimaal te activeren
Vitale organisaties bouwt voort op de elementaire kennis van...