Zoekfilters

Verschijningsvorm
Paperback (2)
Uitgever
Vakmedianet (2)

Studieboeken (3)

49,90
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,41
+
Bestel

Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1

Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen

2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'

Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.

Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...

49,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 47,45
+
Bestel

Business model you

een methode om je carriere opnieuw uit te vinden: op één A4'tje

2014 || Hardcover || Tim Clark || Vakmedianet || met inkijkexemplaar

Een nieuwe loopbaan of levenspad klinkt soms aantrekkelijk, maar hoe doe je dat? Hoe vind je jezelf opnieuw uit? De auteurs van het boek Business Model You laten zien hoe je weer vertrouwen en plezier krijgt in je leven en loopbaan.

Veranderende businessmodellen op de werkplek maken ons professionele leven uitdagender dan ooit. Dat geldt ook voor je eigen business model. Hoe je dat vormgeeft lees je in Business Model You, waar je met behulp van de Canvas-methode meteen systematisch aan de slag...

20,00
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Zero to one: creëer de toekomst

wat iedere ondernemer kan leren van Silicon Valley

2014 || Paperback || Peter Thiel e.a. || Business Contact || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Wat kunnen we leren van Silicon Valley?

De volgende Bill Gates zal geen besturingssysteem ontwerpen, en de nieuwe Mark Zuckerberg geen tweede Facebook. Het kopiëren van succesvolle modellen uit Silicon Valley heeft weinig zin. We kunnen wél leren van het vermogen om iets geheel nieuws te creëren in plaats van iets toe te voegen aan wat al bestaat.

Peter Thiel is medeoprichter van PayPal en investeerder in vele techbedrijven, zoals Facebook, LinkedIn en Spotify. Dankzij zijn unieke ervarin...