Studieboeken (7)
vandaag verzonden
Musculoskeletal Physical Examination / 2nd edition
An Evidence-Based Approach
2016 || Hardcover || Gerard A. Malanga e.a. || Elsevier
From an interdisciplinary author team now including orthopedic surgeons, PM&R specialists, and primary care and sports medicine experts, the second edition of Musculoskeletal Physical Examination: An Evidence-Based Approach educates physicians on how to give the most thorough physical examinations by understanding the "why" behind each type of exam. In-depth coverage of today's newest tests and techniques keeps you current in practice, and a new section titled "Author's Preferred Approach" gu...
morgen verzonden
City- en gebiedsmarketing
kiezen voor een succesvolle toekomst voor stad, wijk, woon-, werk- en winkelgebied
2016 || Hardcover || Michel Buhrs || Scriptum || met inkijkexemplaar
City- en gebiedsmarketing zijn in de laatste tien jaar uitgegroeid tot specialismen die hun waarde hebben bewezen. Een scherpe positionering, vertaald naar een aansprekende 'brand', een daarop aansluitende ontwikkeling en goede promotie, is essentieel voor een stad of gebied om succesvol te worden. Oftewel, een stad of gebied waar de klant graag komt: als bewoner, bezoeker, student, ondernemer of investeerder.
Binnen de city- en gebiedsmarketing is de Brandstation-methodiek een begrip. Dez...
morgen verzonden
Handboek effectieve communicatie in de huisartsenpraktijk / Druk 1
2016 || Hardcover || P.W. Dielissen e.a. || Prelum Uitgevers
Effectieve communicatie is een van de belangrijkste competenties van de huisarts. Toch blijft dit deelgebied bij (na)scholing soms onderbelicht en wordt het - ten onrechte - als vanzelfsprekend beschouwd. Optimaal communiceren kan het consult en de praktijkvoering veel doeltreffender en plezieriger maken.
Dit leerzame en inspirerende boek houdt de huisarts een spiegel voor. Heb ik mijn communicatie met patiënten, praktijkmedewerkers en andere zorgverleners op orde? Houd ik genoeg rekening me...
morgen verzonden
SPIN Verkooptechniek
hoe haal je grote orders binnen?
2016 || Hardcover || N. Rackham || MainPress B.V.
Wat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun omzet bij grote klanten aanzienlijk verhogen? Het antwoord op al deze vragen vindt u met behulp van de SPIN-strategie.
Twaalf jaar onderzoek heeft geleid tot de verkoopstrategie die bekend staat onder de naam SPIN: Situatie-, Probleem-, Implicatie- en Nuttig-effect-vragen. De ...
morgen verzonden
Meteorologie en oceanografie voor de zeevaart
2016 || Hardcover || C.J. van der Ham || Hollandia
Primair bedoeld als leidraad bij de lessen meteorologie en oceanografie op de Hogere Zeevaartscholen en als voorbereiding voor de zeevaartexamens, is het boek door zijn brede basis tevens een naslagwerk voor zeevarenden en een gebruiksboek voor zeezeilers. Voor deze laatste categorie zijn de lokale winden uitvoerig behandeld.
Gedurende een reeks van jaren zal dit handboek voor het onderwijs en de zeevaart als een betrouwbare gids kunnen dienen voor opleiding en praktijk.
In dit boek komen d...
morgen verzonden
Prometheus Anatomische atlas 1 / Druk 4
2016 || Hardcover || Michael Schünke e.a. || Bohn Stafleu van Loghum
PROMETHEUS deel 1 bevat de algemene anatomie en het bewegingsapparaat. Anatomie is een vak dat vanaf het eerste moment op de ‘snijzaal’ spannend is. Het is een vak dat zich kenmerkt door een grote hoeveelheid feitenkennis. Deze enorme berg aan feiten vormt de basis van de geneeskunde en wordt via PROMETHEUS op een aantrekkelijke en aanschouwelijke manier overgebracht. PROMETHEUS is opgebouwd uit leereenheden waarbinnen de kennis is verdeeld in duidelijke porties. Bovendien wordt er op mo...
Designing for Growth
A Design Thinking Tool Kit for Managers
2016 || Hardcover || Jeanne Liedtka e.a. || Columbia University Press
Jeanne Liedtka and Tim Ogilvie educate readers in one of the hottest trends in business: "design thinking," or the ability to turn abstract ideas into practical applications for maximal business growth. Liedtka and Ogilvie cover the mind-set, techniques, and vocabulary of design thinking, unpack the mysterious connection between design and growth, and teach managers in a straightforward way how to exploit design's exciting potential. Exemplified by Apple and the success of its elegant product...