Zoekfilters

Uitgever
Boom (2)
Verschijningsjaar
2014 (2)

Studieboeken (3)

39,50
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Mediarelaties en persvoorlichting / Druk 1

framen, pluggen en positioneren bij politiek en overheid

2014 || Paperback || Chris Aalberts e.a. || Boom

Traditionele en online media spelen een steeds belangrijkere rol in de wereld van overheid en politiek. Er gaat geen dag voorbij of volksvertegenwoordigers, wethouders, ministers of ambtenaren zijn in het nieuws. Persvoorlichters proberen deze media-aandacht in goede banen te leiden. Zij verzorgen alle mogelijke vormen van communicatie om het beleid van politici en daarmee ook de politici zelf zo goed mogelijk te presenteren.

In dit boek komen verschillende aspecten van persvoorlichting en me...

35,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 34,19
+
Bestel

Vaker in de media

Zo kom je als vrouwelijk expert in beeld

2024 || Paperback || Janneke van Heugten || Van Duuren Management || met inkijkexemplaar

Media-aandacht kan veel betekenen voor je expertstatus en je carrière. Helaas zijn vrouwelijke experts nog altijd ondervertegenwoordigd in het nieuws. Slechts een derde van de personen die we zien, horen en lezen in de media is vrouw, blijkt uit onderzoek van het Commissariaat voor de Media. Dat beeld wordt nog veel schever naarmate de vrouwen ouder worden. En komen de vrouwen wél aan het woord, dan lopen ze risico op stereotype framing. Redacties roepen dat vrouwen te vaak ‘nee’ verkop...

39,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
met 5% korting 37,53
+
Bestel

Issuesmanagement / Druk 3

een stappenplan

2014 || Paperback || Frank Korver e.a. || Boom || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Organisaties worden regelmatig geconfronteerd met issues die schadelijk kunnen zijn voor bedrijfsvoering en reputatie. Vaak wordt dan pijnlijk duidelijk hoe weinig gevoel organisaties hebben bij wat er speelt in de samenleving. Hoe herken je als organisatie welke discussies relevant zijn en welke kansen of bedreigingen eruit voort komen? Hoe bereid je je voor op turbulentie in de media en de publieke opinie en hoe krijg je meer grip op dat proces?

Het tijdig herkennen en managen van relevante...