Zoekfilters

Geen verdere filters gevonden

Studieboeken (3)

48,25
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 45,84
+
Bestel

Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied

een introductie in een dynamisch vakgebied

2015 || Paperback || Stefan Renkema || Boom || met inkijkexemplaar

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.

In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingv...

18,46
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 17,54
+
Bestel

Business Bloopers

meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders & miljoenenverslindende marketingmissers

2015 || Paperback || Frans Reichardt e.a. || Mijnmanagementboek.nl || met inkijkexemplaar

De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.

Business Bloopers bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken.

Van beroemde en beruchte mislukkingen tot en met onhandige reclameslogans en vertaalblunders.

"Een heerlijk overzicht van de grootste blunders van anderen."

Jurgen Appelo, auteur van #Workout | Management 3.0

"Business Bloopers is een lekker leesba...

34,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 33,24
+
Bestel

Omnichannel in retail

het antwoord op e-commerce

2015 || Paperback || Gino Van Ossel || Lannoo || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Gino Van Ossel over het koopgedrag van de klant

Winnaar managementboek van het jaar

Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel voorspellen nodig. Toch rijzen er al snel verschillende vragen: Welke richting moet je concreet uit? Waarom volstaat het niet om een webshop te lanceren en de consument toe te laten zijn bestelling op het winkelpunt af te halen? En wat betekent dit voor de merkartikelfabr...