Zoekfilters
Studieboeken (5)
vandaag verzonden
Waarde Propositie Ontwerp / Druk 1
Hoe ontwikkel je producten en diensten die klanten echt willen
2014 || Paperback || Alexander Osterwalder e.a. || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'Geen tijdverspilling meer aan ideeën die toch niet werken.'
Alex Osterwalders nieuwste boek 'Waarde Propositie Ontwerp' (Nederlandse vertaling van 'Value Proposition Design') is gebaseerd op dezelfde concepten als zijn wereldwijde besteller 'Business Model Generatie'.
Het ontwikkelen van producten en diensten die klanten ook echt willen begint met het ontwerpen van krachtige waardeproposities. De belangrijkste tool hiervoor is het Waardepropositie Canvas. Dit canvas maakt waardeproposities ...
morgen verzonden
Customer delight in vijf stappen
hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt
2014 || Paperback || Jean-Pierre Thomassen || Vakmedianet
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.
Dat dit streven van organisaties geen utopie...
morgen verzonden
IK2 - De beste versie van jezelf
2014 || Paperback || Margriet Sitskoorn || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
'IK2 - De beste versie van jezelf' laat op een inspirerende manier zien hoe je het volledige potentieel uit jezelf kunt halen. De inhoud is geheel geijkt op de huidige prikkel- en stressvolle wereld, waarin je nieuwe vaardigheden en eigenschappen moet ontwikkelen om je doelen te bereiken.
Reis met Margriet Sitskoorn door dit rijke boek vol inzichten, testen, oefeningen en methodieken. Ontwikkel gaandeweg je hersenen en je vaardigheden en wees succesvoller en gelukkiger. Persoonlijk, in je we...
morgen verzonden
De besturing van facilitaire organisaties
hoe speel je het spel?
2014 || Hardcover || B. de Jong e.a. || Vakmedianet
Interne klanten oefenen steeds meer invloed uit op de facilitaire dienstverlening en tegelijkertijd wordt er steeds strakker gestuurd op de kosten. Om dit spanningsveld te doorbreken, moet u als facility manager, algemeen manager of als bestuurder weten hoe het spel gespeeld wordt.
Dit boek geeft u inzicht: In de positie waarin de facilitaire organisatie zich bevindt. Hoe u de ondersteuning effectief, efficiënt en flexibel kunt inrichten.
morgen verzonden
Business model you
een methode om je carriere opnieuw uit te vinden: op één A4'tje
2014 || Hardcover || Tim Clark || Vakmedianet || met inkijkexemplaar
Een nieuwe loopbaan of levenspad klinkt soms aantrekkelijk, maar hoe doe je dat? Hoe vind je jezelf opnieuw uit? De auteurs van het boek Business Model You laten zien hoe je weer vertrouwen en plezier krijgt in je leven en loopbaan.
Veranderende businessmodellen op de werkplek maken ons professionele leven uitdagender dan ooit. Dat geldt ook voor je eigen business model. Hoe je dat vormgeeft lees je in Business Model You, waar je met behulp van de Canvas-methode meteen systematisch aan de slag...