Zoekfilters

Uitgever
Taylor & Francis (2)
Taal
Engels (2)

Studieboeken (3)

59,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
met 5% korting 56,95
+
Bestel

Merkpositionering

brug tussen marketing en communicatie

2016 || Paperback || Karel Jan Alsem e.a. || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.

Waarom kiezen voor Merkpositionering?

* veel aansprekende en actuele voorbeelden;

* aandacht voor theorie én praktijk;

* handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.

Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor all...

43,99
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

Brand Positioning

Connecting Marketing Strategy and Communications

2020 || Paperback || Erik Kostelijk e.a. || Taylor & Francis

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brand's positioning strategy. Divided into three key parts, the book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy, combining an academic approach with the strategic and operational guidelines, tools and techniques required. Unlike other textbooks, it has a unique focus on the relationship between...

25,75
Levertijd: 6 werkdagen
+
Bestel

Strategic Marketing Planning / 2nd edition

A Step-by-Step Approach

2023 || Paperback || Karel Jan Alsem || Taylor & Francis

This book provides a uniquely practical approach to strategic marketing planning. Combining a comprehensive overview of theory with practice, each chapter takes the reader step by step through the strategic marketing process.