Zoekfilters

Studieboeken (5)

89,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 85,45
+
Bestel

Pathologie, herziene 8e editie met MyLab

2021 || Paperback || Mark Zelman e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Pathologie biedt een overzicht van alle veelvoorkomende aandoeningen van het menselijk lichaam en is het actueelste boek over dit onderwerp. In deel 1 beschrijven de auteurs het ontstaan en de kenmerken van ziekten. Vervolgens bespreken zij in deel 2 de afzonderlijke aandoeningen. De symptomen, etiologie, diagnostiek, behandeling en preventie van elke aandoening komen aan bod.

Door de vele illustraties en foto’s leer je zowel de werking van het lichaam als de uiterlijke verschijnselen van d...

34,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 32,78
+
Bestel

Trainen met MyLab / Druk 4

2021 || Paperback || Karin de Galan || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Hét boek voor de startende trainer.

In Trainen - Een praktijkgids geeft Karin de Galan een overzicht van alle belangrijke aspecten van het trainersvak. Van behavior modeling training, trainersvaardigheden en rollenspellen begeleiden tot de groepsprocessen van Levine - Karin combineert bekende modellen met haar eigen ervaring en maakt ze toepasbaar met haar heldere uitleg en een schat aan praktijkvoorbeelden. Op MyLab komt de theorie verder tot leven voor studenten door de kennisclips van Kar...

79,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Principes van marketing met MyLab / Druk 8

2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...

48,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 46,50
+
Bestel

Handboek intelligentietheorie en testgebruik / Druk 2

2021 || Paperback || Wilma Resing || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook

Hoe wordt intelligentie eigenlijk gemeten? En waarom? Nederland en Vlaanderen mogen zich gelukkig prijzen met tal van goed genormeerde tests voor diverse doelgroepen. Deze tests zijn ook gericht op een scala aan doeleinden, zoals preventie, selectie, plaatsingsbeslissingen en specifiekere psychodiagnostische vraagstellingen. Door het uitgebreide aanbod kan het lastig zijn om te bepalen wat een bepaalde intelligentietest pretendeert te meten en voor welke doelgroep de test geschikt is.

Het Han...

55,50
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 52,73
+
Bestel

Praktisch UML, herziene editie / Druk 5

2021 || Paperback || Jos Warmer e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar

Praktisch UMLis een handleiding voor het toepassen van de Unified Modeling Language (UML), de standaard voor object georiënteerde analyse en ontwerp, die sinds 1997 wereldwijd wordt gebruikt.

Deze vijfde editie van Praktisch UMLbiedt:

• een beschrijving van de belangrijkste object georiënteerde principes;

• een beschrijving van de diverse UML-diagrammen;

• inzicht in de samenhang tussen de UML-diagrammen;

• een overzicht van de notatie van de UML-diagrammen;

• een beschrijvi...