Zoekfilters

Verschijningsjaar
2022 (3)
2023 (2)
Taal
Nederlands (5)
Verschijningsvorm
Paperback (4)
Hardcover (2)

Studieboeken (6)

20,00
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

De 9 stappen van lobby

2022 || Paperback || Annemarie Gehrels || Boekengilde B.V.

"De 9 stappen van lobby" helpt mensen en organisaties om (beter) te lobbyen.

Dit boek vertelt wat lobby precies is, wat erbij komt kijken, onder welke omstandigheden het een goed instrument is voor je organisatie en hoe je je eigen lobbystrategie kunt ontwikkelen. In een vlotte stijl word je door de 9 stappen geleid. Elke stap bevat theorie en opdrachten die je helpen je strategie te bepalen. Anekdotes uit de lobbypraktijk zorgen voor levendige voorbeelden die dit inzichtelijke en aanspreken...

28,95
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 27,50
+
Bestel

Verbindende e-mailmarketing

Alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief

2022 || Paperback || Judith Hompe || Boekengilde B.V.

alles over het versturen van een succesvolle nieuwsbrief.

In dit prettig leesbare boek vind je veel tips om het versturen van je nieuwsbrieven weer leuk te maken. Je ontdekt hoe je meer abonnees krijgt, hoe je ze kunt boeien en binden en hoe je een prettige verbinding met ze aangaat. Uiteraard kan e-mailmarketing niet zonder een website en social media en over je openingspercentages is ook genoeg te vertellen. Een boek dat thuishoort op het bureau van elke zzp-er en de marketing afdeling van ...

20,00
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 19,00
+
Bestel

Organiseren als spreeuwen

Praktijk en theorie van een lerende organisatie

2020 || Hardcover || Johannes Regelink || Boekengilde B.V. || met inkijkexemplaar

Spreeuwen die in een grote groep vliegen stemmen voortdurend op elkaar af. Ze blijven als groep bijeen, zonder dat er een spreeuw met een vlaggetje voorop vliegt om aan te geven welke kant ze op moeten. Wat kunnen wij daarvan leren?

In 'Organiseren als spreeuwen' geeft organisatie-ecoloog Johannes Regelink zijn persoonlijke kijk op een lerende organisatie. Enthousiast en bevlogen, maar gebaseerd op een gedegen theoretische ondergrond. Het is het verhaal van Regelink Ecologie & Landschap, dat...

21,99
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 20,89
+
Bestel

Van modaal naar kapitaal

Het boek dat ik 10 jaar geleden had moeten schrijven en jij 10 jaar geleden had moeten lezen

2023 || Paperback || Julien Angelo Francesco Straathof || Boekengilde B.V. || met inkijkexemplaar

Hier niks over mij, maar alles over jou!

Het zou zonde zijn als je de rest van jouw verdere leven steeds de verkeerde keuzes maakt op het gebied van geld, gezondheid en geluk.

Zou je jou tijd graag willen besteden aan dingen die jij leuk en belangrijk vindt? Sommige mensen krijgen dit genoegen met hun werk, maar de meeste niet… Sta je elke maand weer met smart te wachten tot het loon gestort wordt? Kom jij elke maand geld tekort of vind je dat jij te veel uren per week werkt? Dit boek gee...

23,00
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 21,85
+
Bestel

Mijn kind en ik

Opgroeien in verbinding

2022 || Hardcover || Els Brakman || Boekengilde B.V.

Het boek is een warm pleidooi om kinderen te laten ‘opgroeien in verbinding’. Wanneer een kind zich verbonden voelt met zichzelf, met zijn ouders en met zijn omgeving heeft hij de meeste kans om zich tot een tevreden, liefdevol en verantwoordelijk mens te kunnen ontwikkelen. Want waar je je mee verbindt, daar hou je van, en waar je van houdt daar ben je zuinig op.

Dat vergt een speciaal bewustzijn en actieve inzet van de ouders. Wat heeft je kind van jou nodig in de diverse fases van zi...

20,50
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

The Good, The Bad, and The Emoji

Mastering the Art of Review Data

2023 || Paperback || Menno Beker e.a. || Boekengilde B.V. || met inkijkexemplaar

'The Good, The Bad, and The Emoji: Mastering the Art of Review Data', delves into the fast-paced, interconnected world of online reviews. Discover the power of customer feedback as it shapes consumer behavior, builds trust, and determines product success. Navigate the complex landscape of customer feedback with a comprehensive guide to then sources, analysis, and applications of review data. A must-read for any marketer aiming to master the digital age.

Market sentiments play an essential rol...