Zoekfilters

Verschijningsjaar
2016 (2)
Verschijningsvorm
Paperback (2)

Studieboeken (3)

99,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 94,95
+
Bestel

Revalidatie bij chronisch obstructieve longziekten / Druk 2

2016 || Paperback || R. Gosselink e.a. || Springer

Dit boek geeft u een actueel beeld van de behandeling van chronische obstructieve longziekten (COPD). Deze editie, van Rik Gosselink en Marc Decramer, is de opvolger van het eind jaren tachtig verschenen boek Fysiotherapie bij CARA. Sinds die eerste druk hebben er binnen het vakgebied aanzienlijke ontwikkelingen plaatsgevonden die bijvoorbeeld ertoe leidden dat het begrip CARA verdween. Momenteel wordt een onderscheid gemaakt tussen astma en COPD op het gebied van etiologie, pathofysiologie e...

79,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 75,95
+
Bestel

Voorkoming van medische accidenten / Druk 3

het Europese Medisch Risico Registrerend Historie-systeem

2016 || Hardcover || L. Abraham-Inpijn || Springer

De kans dat u een patiënt in uw stoel krijgt die ouder is dan 45 jaar, is tegenwoordig behoorlijk groot. De vergrijzing! Als u geen speciale maatregelen treft, neemt hierdoor de kans toe op medische calamiteiten in uw praktijk. Het afnemen van een medische anamnese voorkomt zo'n vervelende confrontatie.

Het 'Europese Medisch Risico Registrerend Historie-systeem' is een preventiemethode, die gebruikmaakt van een door de patiënt in te vullen lijst, die de tandarts verifieert...

61,95
Levertijd: 3 werkdagen
met 5% korting 58,85
+
Bestel

Ondernemen in de zorg / Druk 2

kennis en kunde bij het opzetten van een paramedische praktijk

2013 || Paperback || Henny van Lienden e.a. || Springer

Wanneer je als paramedicus een praktijk begint, is er veel om over na te denken en veel te om over te beslissen. Hoe je klanten krijgt, bijvoorbeeld. En of je het financieel rond kunt krijgen.

In deze tweede druk van Ondernemen in de zorg, die geheel is geactualiseerd, worden acht competenties besproken die je nodig hebt om als ondernemer een

goede kans van slagen te hebben. De drie pijlers hiervan zijn het analyseren van de omgeving (omgevingsanalyse), het afstemmen van vraag en aanbod (market...