Zoekfilters

Taal
Nederlands (4)
Engels (2)
Uitgever
Boom (3)
Verschijningsvorm
Paperback (5)

Studieboeken (6)

45,75
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 43,46
+
Bestel

Who is accountable

toerekenbaarheid tussen sales, marketing en communicatie

2019 || Paperback || Werner van Beusekom e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Of je nu in de sales, marketing of communicatie werkt (of gaat werken), dit boek helpt je succesvoller te zijn in je (toekomstige) vak. Je leest hoe organisaties baat hebben van het op één lijn brengen van sales, marketing en communicatie. Je leest ook hoe het delen van kennis, transparante communicatie en het meten en analyseren van data werkprocessen verbeteren.

Sales, marketing en communicatie op één lijn

In de bestaande literatuur is nauwelijks beschreven hoe je sales, marketing en com...

41,50
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 39,43
+
Bestel

Van idee naar IE

Kennismaking met het intellectuele eigendomsrecht

2019 || Paperback || R.W. Holzhauer e.a. || Wolters Kluwer Nederland B.V.

Deze uitgave vormt een eerste kennismaking met het vakgebied van de intellectuele eigendom (IE). Binnen de IE-rechten ligt de focus op het auteursrecht, het octrooirecht en het merkenrecht. De uitgave valt op door de combinatie van een wetenschappelijke ondergrond met een sterke focus op praktijk. Wat is IE? Waarom bestaat het en wat kun je er mee? In Van Idee naar IE maak je op een toegankelijke # en toch wetenschappelijk gefundeerde # wijze kennis met de IE-rechten. Er is geen andere uitga...

52,95
Levertijd: 4 werkdagen
+
Bestel

Road Map for Creative Problem Solving Techniques

Organizing and facilitating group sessions

2019 || Paperback || Katrina Heijne e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Creativity is one of the vital 21st century skills. As the subject of a large academic and practitioner community since 1950, there are literally hundreds of books and thousands of techniques on creativity.

In this book, this body of knowledge is boiled down for modern scholars and facilitators to one framework called iCPS, integrated Creative Problem Solving. For the techniques, the book focuses on techniques for groups and details 40 essential ones. This is the main part of the book. The se...

39,90
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 37,91
+
Bestel

Advieskunst / Druk 1

De interne adviseur in positie

2019 || Paperback || Noëlle van der Hagen e.a. || Boom || met inkijkexemplaar

Werken vanuit een interne adviesrol biedt je unieke kansen om mensen in beweging te brengen en een bijdrage te leveren aan veranderingen in jouw organisatie.

Hoe kun je als interne adviseur doorgroeien naar een stevige positie in de organisatie, naar iemand die gezien, erkend en betrokken wordt vanwege zijn of haar expertise en toegevoegde waarde? Dat is de centrale vraag waarop dit boek antwoorden geeft. Advieskunst biedt een nieuwe visie op jouw rol als adviseur, tools, voorbeelden en een c...

52,95
Levertijd: 4 werkdagen
met 5% korting 50,30
+
Bestel

Basisboek Statistiek met SPSS / Druk 6

2019 || Paperback || Ben Baarda || Noordhoff || met inkijkexemplaar || ook als eBook

- Praktische en toegankelijke kennismaking met statistiek en SPSS;

- breed toepasbaar databestand voor diverse opleidingen;

- sluit aan op gangbare onderzoekuitgaven.

Het Basisboek Statistiek met SPSS biedt studenten alle nodige hulp bij het snel verwerken, analyseren en presenteren van (onderzoeks)gegevens. Al doende raken zij vertrouwd met het programma SPSS en met statistiek.

Uitgangspunt van het boek is een gefingeerd databestand met als thema ‘Maakt geld gelukkig?’ – over de relati...

25,95
Levertijd: 5 werkdagen
+
Bestel

The Experience Economy

With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money

2019 || Hardcover || B. Joseph Pine II e.a. || Harvard Business Review Press

Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers?Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks.

Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral?Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality. This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel ...