Zoekfilters
Geen verdere filters gevondenStudieboeken (2)
Principes van marketing met MyLab / Druk 8
2021 || Paperback || Philip Kotler e.a. || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.
Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de...
Moderne industriƫle productie met MyLab / Druk 3
2020 || Paperback || Jo van de Put || Pearson Benelux B.V. || met inkijkexemplaar || ook als eBook
Het maken van een succesvol product is voor een belangrijk gedeelte afhankelijk van de productietechnieken die worden ingezet. Voor ontwerpers is een gedegen basiskennis van deze technieken daarom essentieel. Hoe beter je op de hoogte bent van de mogelijkheden van diverse productietechnieken, hoe creatiever het ontwerpproces kan zijn en hoe beter het eindresultaat. Een bedrijfseconomisch optimaal geproduceerd product versterkt bovendien de concurrentiepositie.
Moderne industriƫle productie g...